Phone eka watunada or shock unada?Eeye wadakara aulak nathiwa ada wadakaranne na faceid reset karala aaye face scan eka karanna try karaddi FaceID not available try again later kiyala error ekak enawa
Uba pole gahuwada? Ehema wada karanne nathuwa yanawada bn Pissuda? mage nm watura gihin kela una face id. Hadana tanak tiyanawa colombo.full set ekama danna ona mn hitanne.Front cam eka nam wadakaranne na dan maasayak thisse. IR sensor eka check karanne kohomada
Full set ekama kiwwe?Uba pole gahuwada? Ehema wada karanne nathuwa yanawada bn Pissuda? mage nm watura gihin kela una face id. Hadana tanak tiyanawa colombo.full set ekama danna ona mn hitanne.
https://www.facebook.com/share/A1qvZeggdudSHitd/?mibextid=WaXdOe
Megollo hadanawa
Sensors ui monada godak kiwwa bn mata mataka na.16000k da koheda yanawa kiwwa 11 ekata.Full set ekama kiwwe?
Kochchara kal giyaada hadanna?Sensors ui monada godak kiwwa bn mata mataka na.16000k da koheda yanawa kiwwa 11 ekata.
Contact kasthuri mobileIphone 12 ekaka FaceId eka wada karanne na. Hadaganne kohomada?
Not on fb but Will try to find thanksSearch on Facebook
Call ekk aran kanata thiyagaththama display off wenna one.Front cam eka nam wadakaranne na dan maasayak thisse. IR sensor eka check karanne kohomada
Eliyen hadanawanam keeyak withara yai da and kochchara kal yaida?Call ekk aran kanata thiyagaththama display off wenna one.
Oka fix karanna puluwan. Samaharavita sensor ekk block wela wnnath plwn.
Clean or reposition karama hariyanawa ehema welanm.
Ehema nththn sensors set eka + cam eka dala reprogram karanna one. Anna ekata original parts tika one.
(Earpiece, Flood Illuminator, IR Blaster Front Cam)
Repair ekatanm wadima 45mins. Prices nam kohoma weida kiyanna ba lankawe.Eliyen hadanawanam keeyak withara yai da and kochchara kal yaida?
Thanks broRepair ekatanm wadima 45mins. Prices nam kohoma weida kiyanna ba lankawe.