jackpolkichcha

Well-known member
  • Jun 26, 2015
    2,321
    2,925
    113
    Original depth sensor, flood illuminator, earpiece speaker set eka one. Nathuwa ba.
    Ewa naththan Face ID fix karanna puluwan apple ekata vitharai.
    Monawa welawa faceid wada nathi une?
     
    • Haha
    Reactions: P Gunaratnam

    dslayer

    Well-known member
  • Mar 25, 2021
    1,472
    731
    113
    Eeye wadakara aulak nathiwa ada wadakaranne na faceid reset karala aaye face scan eka karanna try karaddi FaceID not available try again later kiyala error ekak enawa
     

    jackpolkichcha

    Well-known member
  • Jun 26, 2015
    2,321
    2,925
    113
    Eeye wadakara aulak nathiwa ada wadakaranne na faceid reset karala aaye face scan eka karanna try karaddi FaceID not available try again later kiyala error ekak enawa
    Phone eka watunada or shock unada?
    Front cam/ earpiece/ IR sensor wada da balanna.
    Phone eka disassemble karala thiyenawada?
     

    dslayer

    Well-known member
  • Mar 25, 2021
    1,472
    731
    113
    Front cam eka nam wadakaranne na dan maasayak thisse. IR sensor eka check karanne kohomada
     

    jackpolkichcha

    Well-known member
  • Jun 26, 2015
    2,321
    2,925
    113
    Front cam eka nam wadakaranne na dan maasayak thisse. IR sensor eka check karanne kohomada
    Call ekk aran kanata thiyagaththama display off wenna one.

    Oka fix karanna puluwan. Samaharavita sensor ekk block wela wnnath plwn.
    Clean or reposition karama hariyanawa ehema welanm.

    Ehema nththn sensors set eka + cam eka dala reprogram karanna one. Anna ekata original parts tika one.

    (Earpiece, Flood Illuminator, IR Blaster Front Cam)
     

    dslayer

    Well-known member
  • Mar 25, 2021
    1,472
    731
    113
    Call ekk aran kanata thiyagaththama display off wenna one.

    Oka fix karanna puluwan. Samaharavita sensor ekk block wela wnnath plwn.
    Clean or reposition karama hariyanawa ehema welanm.

    Ehema nththn sensors set eka + cam eka dala reprogram karanna one. Anna ekata original parts tika one.

    (Earpiece, Flood Illuminator, IR Blaster Front Cam)
    Eliyen hadanawanam keeyak withara yai da and kochchara kal yaida?