Umba Addons Install karala ethi hitu kiyala..
Just Use Normal Firefox machan...works Fine...![]()

ඉතින් බං FF වලින් ඇති වැඩේ මොකක්ද add on නැට්න්නං ?
මගෙ fb chat හිරවෙනවා
තියෙන්නෙ
google toolbar එකයි
ensitip add on එකයි
ඉතිං බං ඕව දාන්න බැරි නං මට FF වල අති අලයක් නෑ ක්රොම් වලට යනවනෙ![]()

සිරාවටම බං.
fb chat වැඩ කරන්නෙ නැත්නම් වෙන මොන කතාද ?![]()

Umba Addons Install karala ethi hitu kiyala..
Just Use Normal Firefox machan...works Fine...![]()

ඉතින් බං FF වලින් ඇති වැඩේ මොකක්ද add on නැට්න්නං ?
මගෙ fb chat හිරවෙනවා
තියෙන්නෙ
google toolbar එකයි
ensitip add on එකයි
ඉතිං බං ඕව දාන්න බැරි නං මට FF වල අති අලයක් නෑ ක්රොම් වලට යනවනෙ![]()

Flock walata maaru wela balanna FF onama addon ekak support FB chat walatama hadapu ekak Flock![]()
mama den flock use karanne thx
matah okama tiye ban,aluth ver eken passe thama
matah okama tiye ban,aluth ver eken passe thama

eka atta banසිරාවටම බං.
fb chat වැඩ කරන්නෙ නැත්නම් වෙන මොන කතාද ?![]()

Umba Addons Install karala ethi hitu kiyala..
Just Use Normal Firefox machan...works Fine...![]()
