Fixed Deposits Management Excel Template.

Choot

Well-known member
  • Nov 2, 2010
    320
    250
    63
    Me wage Tempalate ekak hadaganne oneh. Hada ganne kohomda ? Ka gawa hari thiyenawa nam share karanawada ?


    1731831941905.png
     
    • Like
    Reactions: Little Hulk

    Choot

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    320
    250
    63
    1. පුලුවන් තරමක් හදන්න
    2. ඊටපස්සෙ ඉතුරු ටික


    මේකෙ formulas දාලා තියෙනවද?
    ------ Post added on Nov 17, 2024 at 2:53 PM
    Tikak heduwa . na oke formula dala naha. Mature wena date eka demma auto amount eka add wenna. Bank intrest eka calculate wena gan wedi. WHT ekath adu karala hada ganna thama baluwe.
     

    Attachments

    • Fixed Deposits Management .zip
      8 KB · Views: 136

    Little Hulk

    Well-known member
  • Aug 24, 2024
    1,637
    2,316
    113
    Tikak heduwa . na oke formula dala naha. Mature wena date eka demma auto amount eka add wenna. Bank intrest eka calculate wena gan wedi. WHT ekath adu karala hada ganna thama baluwe.
    Maturity date එක today() එකෙන් ගන්න බෑ නේද. හෙට වෙන කොට today() එකට හෙට දිනේ එනවනෙ.

    FD එක දාපු date එකයි, maturity date එකයි වෙන වෙනම type කරන්න වෙනවා.
    ඊටපස්සෙ datedif() එකෙන් දින ගාණ ගන්න පුලුවන්.

    පොලිය 5% නම් පොලිය හදන්නෙ මෙහෙමනෙ.

    ((මුදල x 5%) ÷365) x දින ගණන

    ඔයා දාලා තියෙන calculation එක මට තේරෙන්නෑ.
    ------ Post added on Nov 17, 2024 at 3:45 PM
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: wissnshaftler

    Choot

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    320
    250
    63
    Excel weddo innawa nam podi help ekak denna. Api bank ekata FD ekak demmam eke Values tika Calculate karagannai oneh. menna me informataion ekka intrest type eka nam wedagath naha.