Freelancing කරන අයත් tax return/ගෙවන්ඩ ඔනද - slip ekak ගෙදෙට්ට ඇවිත්

WristBand

Well-known member
  • Aug 25, 2020
    505
    399
    63
    Tax return/ගෙවන්ඩ slip ekak ගෙදෙට්ට ඇවිත්. මන් freelancing කරන්නේ.
    මන් ගාව TIN number එක විතරයි තියෙන්නේ, PIN එකක් නෑ ird site එකට log වෙන්ඩ බෑ. PIN reset කරන්ඩ දෙන්නෙ නෑ email වැරදිලු.
    tax return/ගෙවන්ඩ ඔනද ?
     

    Bimmer

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    2,198
    3,166
    113
    Tax return/ගෙවන්ඩ slip ekak ගෙදෙට්ට ඇවිත්. මන් freelancing කරන්නේ.
    මන් ගාව TIN number එක විතරයි තියෙන්නේ, PIN එකක් නෑ ird site එකට log වෙන්ඩ බෑ. PIN reset කරන්ඩ දෙන්නෙ නෑ email වැරදිලු.
    tax return/ගෙවන්ඩ ඔනද ?
    ow, tax pay kale nathi unath return eka submit karanna one

    email eka update karaganna IRD ekata email ekak danna one

    [email protected]
     
    • Like
    Reactions: WristBand

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    Tax return/ගෙවන්ඩ slip ekak ගෙදෙට්ට ඇවිත්. මන් freelancing කරන්නේ.
    මන් ගාව TIN number එක විතරයි තියෙන්නේ, PIN එකක් නෑ ird site එකට log වෙන්ඩ බෑ. PIN reset කරන්ඩ දෙන්නෙ නෑ email වැරදිලු.
    tax return/ගෙවන්ඩ ඔනද ?
    AI dollar income nam tax gewanne?
     
    • Like
    Reactions: WristBand

    era_dul

    Member
    Nov 28, 2020
    14
    7
    3
    ow, tax pay kale nathi unath return eka submit karanna one

    email eka update karaganna IRD ekata email ekak danna one

    [email protected]
    wada nane :no:
    mail.JPG
     
    • Like
    Reactions: WristBand

    Wickybro

    Well-known member
  • Jan 31, 2023
    1,954
    1,980
    113
    Tax return/ගෙවන්ඩ slip ekak ගෙදෙට්ට ඇවිත්. මන් freelancing කරන්නේ.
    මන් ගාව TIN number එක විතරයි තියෙන්නේ, PIN එකක් නෑ ird site එකට log වෙන්ඩ බෑ. PIN reset කරන්ඩ දෙන්නෙ නෑ email වැරදිලු.
    tax return/ගෙවන්ඩ ඔනද ?
    Oya awe Ranil ge Thagga. Anura owa reverse karanawa kiwwane 2.4million dakwa
     
    • Like
    Reactions: WristBand