ow, tax pay kale nathi unath return eka submit karanna oneTax return/ගෙවන්ඩ slip ekak ගෙදෙට්ට ඇවිත්. මන් freelancing කරන්නේ.
මන් ගාව TIN number එක විතරයි තියෙන්නේ, PIN එකක් නෑ ird site එකට log වෙන්ඩ බෑ. PIN reset කරන්ඩ දෙන්නෙ නෑ email වැරදිලු.
tax return/ගෙවන්ඩ ඔනද ?
Thank you, මොකද්ද email එක customer care?ow, tax pay kale nathi unath return eka submit karanna one
email eka update karaganna IRD ekata email ekak danna one
[email protected]
[email protected]Thank you, මොකද්ද email එක customer care?
AI dollar income nam tax gewanne?Tax return/ගෙවන්ඩ slip ekak ගෙදෙට්ට ඇවිත්. මන් freelancing කරන්නේ.
මන් ගාව TIN number එක විතරයි තියෙන්නේ, PIN එකක් නෑ ird site එකට log වෙන්ඩ බෑ. PIN reset කරන්ඩ දෙන්නෙ නෑ email වැරදිලු.
tax return/ගෙවන්ඩ ඔනද ?
Denawa keewa neda march wala, blmu24/25 monthly 200 000 and annual 2.4M exemption dei da
wada naneow, tax pay kale nathi unath return eka submit karanna one
email eka update karaganna IRD ekata email ekak danna one
[email protected]


"Your entered Email address is not matched with your registered Email address with IRD." kiyala enawa
Oya awe Ranil ge Thagga. Anura owa reverse karanawa kiwwane 2.4million dakwaTax return/ගෙවන්ඩ slip ekak ගෙදෙට්ට ඇවිත්. මන් freelancing කරන්නේ.
මන් ගාව TIN number එක විතරයි තියෙන්නේ, PIN එකක් නෑ ird site එකට log වෙන්ඩ බෑ. PIN reset කරන්ඩ දෙන්නෙ නෑ email වැරදිලු.
tax return/ගෙවන්ඩ ඔනද ?