අඩො මචන් කව්ද උබට කේස් දාන්නෙ බයවෙන්න එපා බන් උබ උබේ වැඩේ එලට ඉස්සරට වඩා හොදට කරහන් මචන්, කීප් පොස්ටින්....................


කවුරු මොනවා කිව්වත්..
ඔයාට හරි කියලා හිතෙනවා නම්..
ඔයා කරන දේ.
එහෙනම් ඒ දේ දිගටම කරන්න..
epa..
අඩො මචන් කව්ද උබට කේස් දාන්නෙ බයවෙන්න එපා බන් උබ උබේ වැඩේ එලට ඉස්සරට වඩා හොදට කරහන් මචන්, කීප් පොස්ටින්....................![]()
මල්ලි ස්පෑම් කරන්න්නේ නැත්නම්... බොරු කරන්නේ නැත්නම් කවුරුත් කියන ඒවා ගනන් ගන් එපා...
mage tread okkma nawatann wei wage. elakiri eke kattiya mata baninawa rapidshare upload karan netiwa danawa kiyala aniith kattya salla earn karanawa kiyala .friends lama kiyanna mage tread nawatannada epada kiyala.


Ithin ube hodatane ban kiyala thiyenne. Uba nam mara porakne ban![]()
Owa Ohoma Thama Ban Ganan Ganna Epa
ubata piisuda natnam hatida pissu kellina epa ban digatama karagena palayan
why? mokatada nawathwanne? wht happened?
ammo epa...... mata film ekak hoya ganna inneth uba witharai