malinrock

Member
May 24, 2007
9,093
580
0
38
colombo
mage tread okkma nawatann wei wage. elakiri eke kattiya mata baninawa rapidshare upload karan netiwa danawa kiyala aniith kattya salla earn karanawa kiyala .friends lama kiyanna mage tread nawatannada epada kiyala.
 

migaramk

Well-known member
  • Jul 4, 2007
    22,458
    3,276
    113
    https://www.facebook.com/Migaramk.Exclusive
    macho mama rapidshare upload karan netiwa danawane eke hinda ek eke kattiya kiyanawa man hinda anith aya salli earn karanawa kiyala mata baninawa

    ඉතින් අනිත් අය කරන දේවල් උබට අදාල නෑනේ... උඹ වැඩේ දිගටම කරපන්, කවුරුත් කියන ඒවා අහන්න ඕනා නෑ
     

    coollifestyle4u

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    39,931
    2,501
    113
    .:මහනුවර:.
    කවුරු මොනවා කිව්වත්..
    ඔයාට හරි කියලා හිතෙනවා නම්..
    ඔයා කරන දේ.
    එහෙනම් ඒ දේ දිගටම කරන්න..