Try a Marine course
තල ගුණේ Banned Jun 5, 2013 463 27 0 Jun 12, 2013 #22 Diya Rakus said: Try a Marine course Click to expand... give me details machan
Diya Rakus Well-known member Jan 15, 2013 2,229 629 113 Jun 12, 2013 #23 තල ගුණේ;15127865 said: give me details machan Click to expand... http://www.cinec.edu/cinec/front/index.php if you like to go on with ships try this otherwise do not. salaries are very high in ships but personal life is nill.
තල ගුණේ;15127865 said: give me details machan Click to expand... http://www.cinec.edu/cinec/front/index.php if you like to go on with ships try this otherwise do not. salaries are very high in ships but personal life is nill.
තල ගුණේ Banned Jun 5, 2013 463 27 0 Jun 12, 2013 #24 Diya Rakus said: http://www.cinec.edu/cinec/front/index.php if you like to go on with ships try this otherwise do not. salaries are very high in ships but personal life is nill. Click to expand... have you done these courses ?
Diya Rakus said: http://www.cinec.edu/cinec/front/index.php if you like to go on with ships try this otherwise do not. salaries are very high in ships but personal life is nill. Click to expand... have you done these courses ?
Diya Rakus Well-known member Jan 15, 2013 2,229 629 113 Jun 12, 2013 #25 තල ගුණේ;15128040 said: have you done these courses ? Click to expand... Nope...some of my friend s have........
තල ගුණේ;15128040 said: have you done these courses ? Click to expand... Nope...some of my friend s have........
තල ගුණේ Banned Jun 5, 2013 463 27 0 Jun 12, 2013 #26 Diya Rakus said: Nope...some of my friend s have........ Click to expand... machan mata tawa tikk meke wistara hoyala denawada?
Diya Rakus said: Nope...some of my friend s have........ Click to expand... machan mata tawa tikk meke wistara hoyala denawada?
^Buddhika^ Well-known member Jun 8, 2013 13,432 1,163 113 Jun 12, 2013 #27 Korea exam eka karala korea palayan salary hodai eth wada thamai karanna wenne, nath nam marine thamai high salary ganna puluwan filed ekak marine
Korea exam eka karala korea palayan salary hodai eth wada thamai karanna wenne, nath nam marine thamai high salary ganna puluwan filed ekak marine
තල ගුණේ Banned Jun 5, 2013 463 27 0 Jun 12, 2013 #28 ^Buddhika^ said: Korea exam eka karala korea palayan salary hodai eth wada thamai karanna wenne, nath nam marine thamai high salary ganna puluwan filed ekak marine Click to expand... thnks machan..
^Buddhika^ said: Korea exam eka karala korea palayan salary hodai eth wada thamai karanna wenne, nath nam marine thamai high salary ganna puluwan filed ekak marine Click to expand... thnks machan..
ගමයා Member Dec 22, 2011 4,253 294 0 Jun 13, 2013 #29 podi job ekak hari karana gaman igena ganna. eka para rata yanna be ne machan.course ekak thora ganna kota araya meya kiyana ewa karanna epa thaman kemthi deyak thorala karanna . Last edited: Jun 13, 2013
podi job ekak hari karana gaman igena ganna. eka para rata yanna be ne machan.course ekak thora ganna kota araya meya kiyana ewa karanna epa thaman kemthi deyak thorala karanna .