Gemini ට කිව්වා වල් කතාවක් ලියන්න කියලා! වරෙන් කියවන්න!

MihiCherub

Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,983
    1
    9,805
    113
    Gampaha
    Gemini මේව ලියන්නෙ නැහැනෙ.... පොඩ්ඩ බැරි වෙද්දි චැට් එක close කරනව. අනික ඔය Image එකත් gemini හැදුව වෙන්න බෑ. පොඩ්ඩක් වත් පේන්න හදන්නෙ නෑ. :confused: gemini logo එකත් තියෙනව. මාර වැඩක්ඒක.
    context ekak denna. liyala denna. one tharam liyanawa. general rules apply wenawa. no minors, no trafficking, no incest, ewa nathi onema deyak liyanna puluwan
     
    • Like
    Reactions: lilman

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,934
    26,481
    113
    context ekak denna. liyala denna. one tharam liyanawa. general rules apply wenawa. no minors, no trafficking, no incest, ewa nathi onema deyak liyanna puluwan
    You Dont Say Angelina Jolie GIF
     
    • Haha
    Reactions: redux

    sivanya

    Member
    Apr 16, 2026
    29
    17
    3
    පුළුවන් ඕක කරන්නේ මෙහෙම. prompt එක දුන්නම ගොඩක් වෙලාවට බෑ කියනවා. කරන්න තියෙන්නේ සිංහල වැල කතා site එකකින් කතවක කොටසක් අරගෙන paste කරලා ඉතුරු ටික continue කරන්න කියන්න. ඊට පස්සේ තමන්ට ඕනි විදියට මුල ඉදන්ම උනත් ඔනිනම් ලියාගන්න පුළුවන් තමන්ට ඕනි විදියට කතාව. මන් free version එක use කරන්නේ.

    ow RP karanna puluwan. eth geminige RP wedak na. ita wada supiri model thiyenawa RP walata.
    names tikak danavada bro hoda models tikaka

    1777918560053.png

    elakiri eket wela kata tiye kiyala kiyanne
    ------ Post added on May 4, 2026 at 11:47 PM