Genuine වින්ඩොව්ස් Product Key රිකවර් කරමු

cow de boy

Well-known member
  • Dec 23, 2012
    3,726
    432
    83
    127.0.0.1
    මේ ත්රෙඩ් එක වැඩක් තියෙන්නේ Genuine Windows දාලා තියෙන අයට විතරයි...
    apita epa ehenam
    :lol:
     

    Thilantdm

    Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    උම්බ්ට් මචං මම රේප් දුන්නද මට මතක නැ:baffled::baffled:
    deela deela ;)
    මේ ත්රෙඩ් එක වැඩක් තියෙන්නේ Genuine Windows දාලා තියෙන අයට විතරයි...
    apita epa ehenam
    :lol:
    :D:D
    තෑන්ක්ස් කුකුළෝහ්......

    මම නං ඕවයෑ මෙලෝ රහක් දන්නේ නෑ බං!

    :growl::growl:
    windows genuine nm key eka aran parissan karala thiya ganin ethkota wadak wei :D
     

    Tyrion_Lannister

    Well-known member
  • Dec 23, 2014
    5,392
    2,388
    113
    ow ow.
    dn 7,8,8.1,10 wala thiyenawane
    ahh menna me link eken blnna machn Wiki
    versions neme Editions aththatama :D
    ewata wena wenama keys enne machn.

    amathrawa nm 7,8,8.1 OS wala idan same Edition ekaka windows 10 OS ekata upgrade puluwan kiyala.

    elaz machan. thanks wewa