Girlfriendට අමතක නොවන Birthday සප්‍රයිස් එකක් දෙන්න ලෑස්තිය

rukshrulz

Well-known member
  • Jul 16, 2013
    9,961
    16,990
    113
    Colombo
    174.jpg
     
    • Haha
    Reactions: Ryan08 and DHE

    AEG

    Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,528
    6,399
    113
    ලබන සතියේ මගේ ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ්ගේ උපන් දිනේ. හැම දාම තෑගි දීලා කේක් කපලා පාර්ටියක් තියන්න එකේ මේ පාර සප්‍රයිස් වෙන වැඩක් කරන්න යන්නේ. මගේ අදහස තමා ෆේක් ඩෙත් එකක් කරලා කෙල්ලව බය කරන එක. උපන්දිනේ දවසේ රෑ තමයි මේක ප්ලෑන් කරලා තියෙන්නේ. කෙල්ලගේ යාලුවොන්ගෙත් සප් එක තියෙනවා. මම මෝචරියට කතා කරා. වැඩේ කරන්න රු. 10 000ක් ඉල්ලුවා. මොචරියේ එම්බාම් කරන මේසේ උඩ මාව නිදී කරවලා මගේ යාළුවෙක් වීඩියෝ කෝල් එකක් ගන්නවා මගේ ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ්ගේ යාළුවෙක්ට. ඒ යාලුවා මගේ ගර්ල්ෆෙන්ඩ්ට ඕක පෙන්නලා කියනවා මම දවල් ඇක්සිඩන්ට් වෙලා කියලා. දවල් බය වෙයි කියලා කිවුවේ නැහැ කියලා. කොහොම හරි අමාරු වෙලා හවස නැති වෙලා මෝචරියට ගෙනාවා වගේ කියන්න තමා යන්නේ. මම මේකට ඕනේ ප්රෝප්ස් ටිකත් ගන්න ඉන්නේ. ෆේක් බ්ලඩ් එහෙම දාලා ඇඩෙන්න වැඩේ දෙන්නවා.

    ඊට පස්සේ ගර්ල්ෆ්‍රෙන්ඩ්ගේ යාළුවො එයාව මෝචරියට එක්ක එනවා. ඊට පස්සේ මාව දැකලා අඩන්න හු තියන්න පටන් ගනී. මම කිවුවා ඒකිගේ යාලුවොන්ට මාව බදා ගන්න එහෙම නොදී අල්ල ගන්න කියලා. මොකද මට බකස් ගාලා හිනා යනවා අනිවාරෙන්. සුදු රෙද්ද අයින් කරලා මුණ පොඩ්ඩක් පෙන්නලා ආයේ වහන්න තමා අදහස නැත්නම් වැඩේ අල වෙනවා. ඊට පස්සේ කෙල්ලව කොහොම හරි යාලුවෙක්ගේ ගෙදරට එක්ක යනවා. එහේ තමා පාර්ටි එක තියෙන්නේ. කෙල්ලගෙයි මගෙයි අනිත් යාළුවො මේ ගෙදර හැංගිලා ඉන්නේ සප්‍රයිස් එක දෙන්න.

    ඒ අතර මාත් ටක් ගාලා මොචරියෙන් ඒ ගෙදරට යනවා. අපි ඒ ගෙදර ලයිට් ඩිම් වෙන්න හදලා තියෙන්නේ. තමා ස්පිකර් වගේකුත් සෙට් කරා. කෙල්ලයි යාළුවයි ගෙදර ආවම ලයිට් එහෙම ඩිම් කරලා ස්පිකර් එකෙන් මගේ වොයිස් එකෙන් එයාගේ නම කියනවා. ඊට පස්සේ එයාගේ ඉරිදියේ පෙනී ඉන්න තමා අදහස. ඔයා මෝචරියට එනවා දැක්කා. ඊට පස්සේ මම ඔයාගේ පස්සෙන් ආවා කියලා ලොකු ඇක්ට එකක් දෙන්න යන්නේ. මේකට නම් කෙල්ල රැවටෙයිද නැත්ද දන්නේ නැහැ.

    ඊට පස්සේ ටිකක් ඇක්ට කරලා කෙල්ලව අන්දලා එයාගේ ඇගට පල් වතුර එකක් හලනවා. ඔක්කොම සප්‍රයිස් කියාගෙන එලියට එන ගමන්. උබලා මොකද හිතන්නේ? මට නම් මේක සුපිරි අයිඩියා එක. කෙල්ලගේ යාලුවෙක් එක්ක ඇදේ ඉද්දි අහු වෙලා වගේ සප්‍රයිස් එකක් දෙන්නත් හිතුනා හැබැයි මේක ඊට වඩා මරු වගේ. ඒක ඊලග බර්ත් ඩේ එකට කරනවා.


    1.කෙල්ලට මම ගිෆ්ට් කරන්න බ්‍රෙස්ලට් එකයි ඇපල් අයි ෆෝන් එකයි තව ඇදුම් වගේකුයි ගන්න ඉන්නේ මේ ටිකට ලක්ෂ 7ක් වගේ යනවා.

    2.තව කිලෝ 50ක කේක් එකක් හදන්න දුන්නා ඒකට 125000 ක් ඉල්ලුවා.

    3.booze/ බයිට් වලටත් 50 000ක් වගේ ගියා.

    4.රෑට ඩිනර් එක කේටරින් එකකට කතා කරා. ඩෙසර්ට් වර්ග 5ක් එක්ක. එතනත් ලක්ෂ 3ක් විතර යනවා. කොත්තු/ රයිස් එතන ලයිව් හදලා අපිට කන්න දෙන්නේ.

    5.තව dj කෙනෙක් ගත්තා 52 000 යී. newbie කෙනෙක් කොහොම වෙයිද දන්නේ නැහැ. ලයිට් ඔක්කොම එක්ක නිසා මාත් කැමති උනා.

    6.තව ස්ට්‍රිපර්ලා කෙල්ලෝ 3 දෙනෙක් කතා කරලා තියෙන්නේ ඩාන්ස් කරන්න. ක්ලබ් එකෙන් ස්ට්‍රිපර් පෝල්ස් එහෙම ගෙනත් සෙට් කරලා දෙනවා කිවුවා. කෙල්ලෝ 3න දෙනාම සාරි ඇදලා ස්ට්‍රිප් ටිස් එකක් දෙන්න තමා කියලා තියෙන්නේ. මේකට අපේ ගර්ල්ෆ්රෙන්ඩ්ල නම් කොහොම රියක්ට් කරයිද දන්නේ නැහැ. එක කෙල්ලෙක් පැයක් නටන්න 50 000ක් ඉල්ලුවා ඔක්කොටොම ක්ලබ් ඔව්නර් 200000 ක් ඉල්ලුවා.

    7.පාර්ටි එක ඉවර වෙලා අපි දෙන්නා නුවර බන්ගලෝර් එකකට යනවා සතියකට. ඔයක් හරවලා නැචුරල් පුල් එකකුත් හදලලු තියෙන්නේ එතන. එතනත් දෙන්නටම ලක්ෂ 2ක හාමරයි.

    ඕවා තමා මගේ ප්ලෑන්.දැනට හදලා බැලුවම ලක්ෂ 17-18ක් විතර ගිහින් තියෙනවා. මගේ බජට් එක ලක්ෂ 25ක්. තව ලක්ෂ 2-3ක් විතර වියදම් කරන්න පුළුවන්. මොකද නුවර යන්න කාර් එකට තෙල් ගහන්න ඕනේ. අනික යාළුවගේ ගෙදරට වෙන අලාබ වලට ගෙවන්නත් වෙයි. මොකද කලින් පාර්ටි එකකදී කොල්ලෙක් ටීවී එක විසි කරා පුල් එකට. තව එකෙක් කර්ටන් එකත් ඔතාගෙන ජනේලෙන් පැන්නා වීදුරුව කඩාගෙන. සෝෆා එහෙමත් ගන්න දෙයක් නැහැ වමනේ දාලා කෙල්ලෝ. ඉතින් තව මේකට ඇඩ් කරන්න පුළුවන් දේවල් තියේ නම් කම්න්ට් එකක් දාපල්ලා.කවුරුත් පෙරනට්ස්ලා ජොයින් වෙන්නේ නැහැ. මේ නිසා ඕනේ ආතල් එකක් ගන්න පුළුවන් අපිට. තැන්ක්ස්.

    ps.පට්ට ජෙලස් සෙට් එකක් ඉන්නවා වගේ. ප්ලීස් මචන් එහෙනම් මෙතන කමෙන්ට් දාන්න ඕනේ නැහැ. ලක්ෂ 20ක බර්ත්ඩේ පාර්ටි එකක් කියන්නේ මහා ලොකු දෙයක් නෙවේ. මම මේක දැම්මේ අදහස් ගන්න. වෙලත් එක අනුව පාර්ටි එකට ස්පෙන්ඩ් කරන ගාන වෙනස් වෙනවා. ඔයාලාට 20 000 ක වගේ ගන්න පාර්ටි එක ඇගට දැනෙනවා වගේ තමා මට ලක්ෂ 20ක ගන්න එක දැනෙනනවා. ජෙලස් අයට නම් මම මුකුත් කියන්නේ නැහැ. ඔයාලටත් මෙතනට දවසදී එන්න පුළුවන් වෙන්න කියලා තමයි ඉල්ලන්නේ.
    කෙල්ලට gangbang එකක් දෙමු. කොල්ලො 5ක් විතර ගෙන්නගෙන. සප්‍රයිස් වෙයි සුපිරියටම ... කටෙයි පුකෙයි හුත්තෙයි කැරි බේරි බේරි ඉන්න දියන් මුලු පාටිය පුරාම. ඒකිගෙ යාළුවොන්ටත් පුලුවන් ටික වෙලාවකින් ෆක් එකක් දෙන්න.

    උබ ගැනත් කෙල්ලට ආදරේ හිතෙයි. ඒකිගෙ සතුට ගැන හිතන නිසා 😍😍
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    gf ට සල්ලි තියෙනවා. ඒ අය පරම්පරා ගානක ඉදන් සල්ලි කාරයෝ. මම තමා ලගදි ටිකක් පෝසත් උනේ. මුල් කාලේ මට කෙල්ල පිගන් එහෙමත් ගෙනත් දීලා තියෙනවා බෝඩිමේ ඉද්දි මට කන්න පිගානක් නැතුව. මේක තමා මට කරන්න පුළුවන් අඩුම දේ. පාර්ටි එක දෙන්නේ යාලුවොන්ට ඒ යයව නිකන් තියන්න බැහැ.




    ඉරිසියා කරන්න එපා බ්‍රෝ. මාත් එක දවසින් මෙතනට ආවේ නැහැ. අවුරුදු 12ක කැපවීම තමයි. දැන් මට 32ක්. දිවුණු උනෙත් කවදාවත් අනුන්ට ඉරිසියා නොකරපු නිසා.
    පිස්සුද බන් යාළුවන්ට පෙන්න පාර්ටි දෙන මොලේ අමාරුව.
    උබ පෝසත් උන එක ගැන සතුටුයි පොඩි ජෙලක් තියනව තමයි, එත් මම උබේ benz එකට ගල් ගහන්නේ නැහැ, ඕනේ නම් tire එකක් හුලන් අරයි ජෝක් එකට හොද කට්ටක් කාල පරිප්පුවක් බීල එන්න.
    [ ඔය වගේ දේවල් මට කරලා තියනවා අපේ උන්, හෙන කටුක පැත්තක ට්‍රිප් එකක් යන්න කලින් මුන් මගේ car remote ඊකෙ battery එක මාරු කරල් ,යකෝ අන් car එක unlock වෙන්නේ නැහැ. battery එකක් හොයා ගන්න පුළුවන් තැනක් නැහැ පළාතක. ඉතින් පයින් ඇවිල්ල battery එක මාරු කරා කියපන්කො].


    එත් මචන් party මොලේ අමාරුව, සල්ලි පැත්තකට දාපන්, ප්‍රශ්නේ attitude වල. උබ වගේ හිතන උන් ඉන්න නිසා තමයි හල්පරුවෝ ටිකක් අපේ රටේ රජ කරන්නේ. මහින්ද, රනිල් පස්සේ යන උන්ටත් තියෙන්නේ ඔය යාලුවෝ party ෆුකේ අමාරුව තමයි.
    [උබ හම්බ කර ගත්තු සල්ලි උබ එක වියදම් කරන විදිහ මට අදාළ නැහැ. හොදයි වැඩිහිටි නිවාසයක හරි cancer හොස්පිටල් එකට හරි birthday එක සමරුවොත් එත් ඒ උබේ සල්ලි suggestion එකක් විතරයි. ].

    දැන් topic එකට එමු. මචන් මහිදයගේ campain එකෙට ගිහින් බුරියානි එක කාල drink එකක් දාල ආවා කියල ඌට චන්දෙ දෙන්න උබ හරකෙක්ද බන් ?
     
    • Like
    Reactions: CustomerSupport

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    කලු තඩි ඇෆ්‍රිකන් කාරයො 5ක් ගෙන්නල කෙල්ලට ෆක් එකක් දීපන්. ඔය ගානෙන් පුලුවන් වෙයි.
    මෝචරි පොන්නයෙක්ගෙ අගල් දෙකේ ජුන්ඩව ලෙව කකා ඉදල කෙල්ලටත් එපා වෙලා ඇත්තෙ.
     

    Nanosudha

    Well-known member
  • Dec 28, 2012
    5,165
    4,937
    113
    gf ට සල්ලි තියෙනවා. ඒ අය පරම්පරා ගානක ඉදන් සල්ලි කාරයෝ. මම තමා ලගදි ටිකක් පෝසත් උනේ. මුල් කාලේ මට කෙල්ල පිගන් එහෙමත් ගෙනත් දීලා තියෙනවා බෝඩිමේ ඉද්දි මට කන්න පිගානක් නැතුව. මේක තමා මට කරන්න පුළුවන් අඩුම දේ. පාර්ටි එක දෙන්නේ යාලුවොන්ට ඒ යයව නිකන් තියන්න බැහැ.




    ඉරිසියා කරන්න එපා බ්‍රෝ. මාත් එක දවසින් මෙතනට ආවේ නැහැ. අවුරුදු 12ක කැපවීම තමයි. දැන් මට 32ක්. දිවුණු උනෙත් කවදාවත් අනුන්ට ඉරිසියා නොකරපු නිසා.
    Kmk na mama ude uba negitta neh bro, e ati
     

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,791
    19,776
    113
    ලබන සතියේ මගේ ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ්ගේ උපන් දිනේ. හැම දාම තෑගි දීලා කේක් කපලා පාර්ටියක් තියන්න එකේ මේ පාර සප්‍රයිස් වෙන වැඩක් කරන්න යන්නේ. මගේ අදහස තමා ෆේක් ඩෙත් එකක් කරලා කෙල්ලව බය කරන එක. උපන්දිනේ දවසේ රෑ තමයි මේක ප්ලෑන් කරලා තියෙන්නේ. කෙල්ලගේ යාලුවොන්ගෙත් සප් එක තියෙනවා. මම මෝචරියට කතා කරා. වැඩේ කරන්න රු. 10 000ක් ඉල්ලුවා. මොචරියේ එම්බාම් කරන මේසේ උඩ මාව නිදී කරවලා මගේ යාළුවෙක් වීඩියෝ කෝල් එකක් ගන්නවා මගේ ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ්ගේ යාළුවෙක්ට. ඒ යාලුවා මගේ ගර්ල්ෆෙන්ඩ්ට ඕක පෙන්නලා කියනවා මම දවල් ඇක්සිඩන්ට් වෙලා කියලා. දවල් බය වෙයි කියලා කිවුවේ නැහැ කියලා. කොහොම හරි අමාරු වෙලා හවස නැති වෙලා මෝචරියට ගෙනාවා වගේ කියන්න තමා යන්නේ. මම මේකට ඕනේ ප්රෝප්ස් ටිකත් ගන්න ඉන්නේ. ෆේක් බ්ලඩ් එහෙම දාලා ඇඩෙන්න වැඩේ දෙන්නවා.

    ඊට පස්සේ ගර්ල්ෆ්‍රෙන්ඩ්ගේ යාළුවො එයාව මෝචරියට එක්ක එනවා. ඊට පස්සේ මාව දැකලා අඩන්න හු තියන්න පටන් ගනී. මම කිවුවා ඒකිගේ යාලුවොන්ට මාව බදා ගන්න එහෙම නොදී අල්ල ගන්න කියලා. මොකද මට බකස් ගාලා හිනා යනවා අනිවාරෙන්. සුදු රෙද්ද අයින් කරලා මුණ පොඩ්ඩක් පෙන්නලා ආයේ වහන්න තමා අදහස නැත්නම් වැඩේ අල වෙනවා. ඊට පස්සේ කෙල්ලව කොහොම හරි යාලුවෙක්ගේ ගෙදරට එක්ක යනවා. එහේ තමා පාර්ටි එක තියෙන්නේ. කෙල්ලගෙයි මගෙයි අනිත් යාළුවො මේ ගෙදර හැංගිලා ඉන්නේ සප්‍රයිස් එක දෙන්න.

    ඒ අතර මාත් ටක් ගාලා මොචරියෙන් ඒ ගෙදරට යනවා. අපි ඒ ගෙදර ලයිට් ඩිම් වෙන්න හදලා තියෙන්නේ. තමා ස්පිකර් වගේකුත් සෙට් කරා. කෙල්ලයි යාළුවයි ගෙදර ආවම ලයිට් එහෙම ඩිම් කරලා ස්පිකර් එකෙන් මගේ වොයිස් එකෙන් එයාගේ නම කියනවා. ඊට පස්සේ එයාගේ ඉරිදියේ පෙනී ඉන්න තමා අදහස. ඔයා මෝචරියට එනවා දැක්කා. ඊට පස්සේ මම ඔයාගේ පස්සෙන් ආවා කියලා ලොකු ඇක්ට එකක් දෙන්න යන්නේ. මේකට නම් කෙල්ල රැවටෙයිද නැත්ද දන්නේ නැහැ.

    ඊට පස්සේ ටිකක් ඇක්ට කරලා කෙල්ලව අන්දලා එයාගේ ඇගට පල් වතුර එකක් හලනවා. ඔක්කොම සප්‍රයිස් කියාගෙන එලියට එන ගමන්. උබලා මොකද හිතන්නේ? මට නම් මේක සුපිරි අයිඩියා එක. කෙල්ලගේ යාලුවෙක් එක්ක ඇදේ ඉද්දි අහු වෙලා වගේ සප්‍රයිස් එකක් දෙන්නත් හිතුනා හැබැයි මේක ඊට වඩා මරු වගේ. ඒක ඊලග බර්ත් ඩේ එකට කරනවා.


    1.කෙල්ලට මම ගිෆ්ට් කරන්න බ්‍රෙස්ලට් එකයි ඇපල් අයි ෆෝන් එකයි තව ඇදුම් වගේකුයි ගන්න ඉන්නේ මේ ටිකට ලක්ෂ 7ක් වගේ යනවා.

    2.තව කිලෝ 50ක කේක් එකක් හදන්න දුන්නා ඒකට 125000 ක් ඉල්ලුවා.

    3.booze/ බයිට් වලටත් 50 000ක් වගේ ගියා.

    4.රෑට ඩිනර් එක කේටරින් එකකට කතා කරා. ඩෙසර්ට් වර්ග 5ක් එක්ක. එතනත් ලක්ෂ 3ක් විතර යනවා. කොත්තු/ රයිස් එතන ලයිව් හදලා අපිට කන්න දෙන්නේ.

    5.තව dj කෙනෙක් ගත්තා 52 000 යී. newbie කෙනෙක් කොහොම වෙයිද දන්නේ නැහැ. ලයිට් ඔක්කොම එක්ක නිසා මාත් කැමති උනා.

    6.තව ස්ට්‍රිපර්ලා කෙල්ලෝ 3 දෙනෙක් කතා කරලා තියෙන්නේ ඩාන්ස් කරන්න. ක්ලබ් එකෙන් ස්ට්‍රිපර් පෝල්ස් එහෙම ගෙනත් සෙට් කරලා දෙනවා කිවුවා. කෙල්ලෝ 3න දෙනාම සාරි ඇදලා ස්ට්‍රිප් ටිස් එකක් දෙන්න තමා කියලා තියෙන්නේ. මේකට අපේ ගර්ල්ෆ්රෙන්ඩ්ල නම් කොහොම රියක්ට් කරයිද දන්නේ නැහැ. එක කෙල්ලෙක් පැයක් නටන්න 50 000ක් ඉල්ලුවා ඔක්කොටොම ක්ලබ් ඔව්නර් 200000 ක් ඉල්ලුවා.

    7.පාර්ටි එක ඉවර වෙලා අපි දෙන්නා නුවර බන්ගලෝර් එකකට යනවා සතියකට. ඔයක් හරවලා නැචුරල් පුල් එකකුත් හදලලු තියෙන්නේ එතන. එතනත් දෙන්නටම ලක්ෂ 2ක හාමරයි.

    ඕවා තමා මගේ ප්ලෑන්.දැනට හදලා බැලුවම ලක්ෂ 17-18ක් විතර ගිහින් තියෙනවා. මගේ බජට් එක ලක්ෂ 25ක්. තව ලක්ෂ 2-3ක් විතර වියදම් කරන්න පුළුවන්. මොකද නුවර යන්න කාර් එකට තෙල් ගහන්න ඕනේ. අනික යාළුවගේ ගෙදරට වෙන අලාබ වලට ගෙවන්නත් වෙයි. මොකද කලින් පාර්ටි එකකදී කොල්ලෙක් ටීවී එක විසි කරා පුල් එකට. තව එකෙක් කර්ටන් එකත් ඔතාගෙන ජනේලෙන් පැන්නා වීදුරුව කඩාගෙන. සෝෆා එහෙමත් ගන්න දෙයක් නැහැ වමනේ දාලා කෙල්ලෝ. ඉතින් තව මේකට ඇඩ් කරන්න පුළුවන් දේවල් තියේ නම් කම්න්ට් එකක් දාපල්ලා.කවුරුත් පෙරනට්ස්ලා ජොයින් වෙන්නේ නැහැ. මේ නිසා ඕනේ ආතල් එකක් ගන්න පුළුවන් අපිට. තැන්ක්ස්.

    ps.පට්ට ජෙලස් සෙට් එකක් ඉන්නවා වගේ. ප්ලීස් මචන් එහෙනම් මෙතන කමෙන්ට් දාන්න ඕනේ නැහැ. ලක්ෂ 20ක බර්ත්ඩේ පාර්ටි එකක් කියන්නේ මහා ලොකු දෙයක් නෙවේ. මම මේක දැම්මේ අදහස් ගන්න. වෙලත් එක අනුව පාර්ටි එකට ස්පෙන්ඩ් කරන ගාන වෙනස් වෙනවා. ඔයාලාට 20 000 ක වගේ ගන්න පාර්ටි එක ඇගට දැනෙනවා වගේ තමා මට ලක්ෂ 20ක ගන්න එක දැනෙනනවා. ජෙලස් අයට නම් මම මුකුත් කියන්නේ නැහැ. ඔයාලටත් මෙතනට දවසදී එන්න පුළුවන් වෙන්න කියලා තමයි ඉල්ලන්නේ.
    @timetraveler1921 @rahal jayasekara @hitlermash me thun denagenut podi ideas tikk aragena hodtama karanna
     
    • Haha
    Reactions: siri_ayya

    annoyinggamers

    Active member
  • May 23, 2016
    387
    171
    43
    Sri Lanka
    ඉස්සෙල්ල කෙල්ලෙක් හොයාගෙන ඉදපන්කො. පස්සේ පුලුවන් බොරු ශෝ දාන්න
     
    • Haha
    Reactions: Ryan08