google help big!!!!!!!!!

Trustask

Banned
  • Aug 26, 2011
    2,288
    100
    63
    අවංකහදවත්ලග
    google eka domain eka www නැතිව xxxxxxx.com ෙපන්නුමි කරන්ෙන් අැයි ඒම ලින්ක් ඒක click kara puwaha sita ekata yanna naha?

    mokadda aula??????????
     
    Last edited:

    DeepAnalyzer

    Member
    Jan 12, 2013
    707
    108
    0
    Search karaddi machan google eke pennuwata website ekata adala url eka nameserver eke map karana network administrator 'www' prefix ekath ekka nam url map karala thiyenne ekata yanne naha.godak welawata admin 'www' nathuwa url eka request kalath xxxxxx.com ekata redirect karanawa.samahara ewata karala naha.ehema nathi ekak thamayi uba oya ahanne.think got the answer :cool: