මිත්රවරුනි. මේ video එකේ Google Search Result එකේ මට වෙන දේ ඔයාටත් වෙනවද බලල කියනවද?
මිත්රවරුනි. මේ video එකේ Google Search Result එකේ මට වෙන දේ ඔයාටත් වෙනවද බලල කියනවද?
Sometimes when you highlight Google links, the selection looks like it goes left-to-right even if you drag right-to-left. That’s because the text isn’t just plain text—Google’s links are full of hidden tags, direction markers (for right-to-left languages), and styling. Your cursor moves one way, but the browser paints the highlight based on the underlying HTML structure, not just what you see.The same Google link can highlight differently on two PCs because browsers and system settings handle text direction, fonts, and hidden tags in their own ways. The link is the same—the environment changes how it behaves.මිත්රවරුනි. මේ video එකේ Google Search Result එකේ මට වෙන දේ ඔයාටත් වෙනවද බලල කියනවද?
බලන උන් බලයි උබට බැරි නම් නිකන් ඉදතෝ හිතුවද අපිට වෙන වැඩ නෑ කියලා පකෝ??![]()
![]()
![]()
![]()
මගේ හැටි බන්ඇයි උඹ කෙඳිරි ගන්නෙ බං

ඔයාගෙත් එහෙමද brotherSometimes when you highlight Google links, the selection looks like it goes left-to-right even if you drag right-to-left. That’s because the text isn’t just plain text—Google’s links are full of hidden tags, direction markers (for right-to-left languages), and styling. Your cursor moves one way, but the browser paints the highlight based on the underlying HTML structure, not just what you see.
Why it act properly on another device / browser
The same Google link can highlight differently on two PCs because browsers and system settings handle text direction, fonts, and hidden tags in their own ways. The link is the same—the environment changes how it behaves.
According to A.I.
Just Google this shit men. It's A.I. era
lapen record karaddi wenne ban ekaඕක මේ සෑහෙන කාලෙක ඉඳන් නෙ තියෙන්නෙ
ඒ උනාට හුත්තෝ ඇයි මේ කිරියෙ ඉන්න හුගක් උන්ගෙ කටහඬවල් ගෑනුව්වගෙ. අර එකෙක් දාලා තිබ්බා උගේ බී වයි ඩී එකෙ විඩියො එකක් ඒ පකයගෙ කටහඬත් ගෑඉයෙක් ගෙ වගෙ
බලන උන් බලයි උබට බැරි නම් නිකන් ඉදහන්
මගේ හැටි බන්
------ Post added on Sep 4, 2025 at 12:52 PM
ඔයාගෙත් එහෙමද brother
------ Post added on Sep 4, 2025 at 12:53 PM
lapen record karaddi wenne ban eka
------ Post added on Sep 4, 2025 at 12:54 PM
lape microphone walin record karaddi ehema tamai ban. man oke audio ekath increase kara premier eken. ubath karala balahan terei etakotaඇයි උඹ කෙඳිරි ගන්නෙ බං

lape microphone walin record karaddi ehema tamai ban. man oke audio ekath increase kara premier eken. ubath karala balahan. Lap wala microphone hari naa kolloඕක මේ සෑහෙන කාලෙක ඉඳන් නෙ තියෙන්නෙ
ඒ උනාට හුත්තෝ ඇයි මේ කිරියෙ ඉන්න හුගක් උන්ගෙ කටහඬවල් ගෑනුව්වගෙ. අර එකෙක් දාලා තිබ්බා උගේ බී වයි ඩී එකෙ විඩියො එකක් ඒ පකයගෙ කටහඬත් ගෑඉයෙක් ගෙ වගෙ

ඕක මේ සෑහෙන කාලෙක ඉඳන් නෙ තියෙන්නෙ
ඒ උනාට හුත්තෝ ඇයි මේ කිරියෙ ඉන්න හුගක් උන්ගෙ කටහඬවල් ගෑනුව්වගෙ. අර එකෙක් දාලා තිබ්බා උගේ බී වයි ඩී එකෙ විඩියො එකක් ඒ පකයගෙ කටහඬත් ගෑඉයෙක් ගෙ වගෙ
සෝයා කන හින්දා
මුන්ට ටෙස්ටෙස්ටරෝන් ඌණතාවය

It's a myth.සෝයා කන හින්දා
මුන්ට ටෙස්ටෙස්ටරෝන් ඌණතාවය
Bro I dived deep into this particular topic a long time ago and, it's just a myth.
ඕක මේ සෑහෙන කාලෙක ඉඳන් නෙ තියෙන්නෙ
ඒ උනාට හුත්තෝ ඇයි මේ කිරියෙ ඉන්න හුගක් උන්ගෙ කටහඬවල් ගෑනුව්වගෙ. අර එකෙක් දාලා තිබ්බා උගේ බී වයි ඩී එකෙ විඩියො එකක් ඒ පකයගෙ කටහඬත් ගෑඉයෙක් ගෙ වගෙ
Ube ehema wenne nadda bro?Browser extension ekaka awulak. Private mode try karapan extensions okkoma disable karala.