mage msgs post karana kalle..Font type eka penne na,,,font size 1 penne na....smiles dannath ba....ai me??????


ehema case 1k neme ban..man advance thamai yanne...but..mege font siz,font typs penne na...me nikan ewa typ karana puluwan..eeye idan me case 1......mudrana said:"Go Advanced" kiyana tab eka press karanna.