Happy Birthday photoshop deviyooooooooo
(ada ube upandine kiyala mata kiuwe fazil uthath Happy Birthday)
![]()




ado ubata man 


eththa kiyanakota ubata thada wenawa neda?ado ubata man
![]()
eththa kiyanakota ubata thada wenawa neda?



Machn umba boru neda kiyanne.Ada april 1st wala umbe birthday eka nemei kiyala.Kastiyata Badu hambela okkomala Elcid ge Boruwata mattu wela

