HCL company එකේ කට්ටිය දන්න හොද දේවලුයි නරක දේවලුයි share karan yamuda???
D danik Junior member Dec 23, 2014 48 22 8 Nov 9, 2021 #1 HCL company එකේ කට්ටිය දන්න හොද දේවලුයි නරක දේවලුයි share karan yamuda??? Reactions: samsri
samsri Well-known member May 15, 2018 3,173 2,411 113 Nov 9, 2021 #2 https://elakiri.com/threads/hcl-company.2011331/ Reactions: hodakolla
D danik Junior member Dec 23, 2014 48 22 8 Nov 9, 2021 #3 samsri said: https://elakiri.com/threads/hcl-company.2011331/ Click to expand... Reactions: samsri
Akithama Well-known member May 24, 2014 2,640 2,547 113 හැම තැනම Nov 9, 2021 #4 poya days wada.only wesak 1k ta withara lu niwadu. Saturday th wadalu Reactions: Mr.Sawyer
uthpalakalwana Well-known member Oct 12, 2008 2,852 1,211 113 32 කොම්පුටරේ ඉස්සර& Nov 9, 2021 #5 Akithama said: poya days wada.only wesak 1k ta withara lu niwadu. Saturday th wadalu Click to expand... eka depend wenne project eka anuwa bro
Akithama said: poya days wada.only wesak 1k ta withara lu niwadu. Saturday th wadalu Click to expand... eka depend wenne project eka anuwa bro
Akithama Well-known member May 24, 2014 2,640 2,547 113 හැම තැනම Nov 10, 2021 #6 uthpalakalwana said: eka depend wenne project eka anuwa bro Click to expand... hariyatama danne na. athule ekek kiwuwe. apith poya days and sat wada karanawa project 1k critical unama not all sat , poya days Reactions: danik
uthpalakalwana said: eka depend wenne project eka anuwa bro Click to expand... hariyatama danne na. athule ekek kiwuwe. apith poya days and sat wada karanawa project 1k critical unama not all sat , poya days
hodakolla Well-known member Feb 14, 2017 72,445 1 99,112 113 Leasing World Nov 11, 2021 #7 BUMPER Reactions: kinkon