Aney yaluwaney magey kondey(hair) yanwa..hooooooooo gala..
kawuru hari danawada mokak hari hoda treatment dena tanak..
ara TV 1y yana add 1y product 1y name 1a mokakda..?
ae product 1ta official website 1k tiyanaw da..?
pinwanta pinwantan mata udawu karanna..
kawuru hari danawada mokak hari hoda treatment dena tanak..
ara TV 1y yana add 1y product 1y name 1a mokakda..?
ae product 1ta official website 1k tiyanaw da..?
pinwanta pinwantan mata udawu karanna..
