help helppp

Tom Riddle

Member
Aug 31, 2007
1,833
196
0
ane mama thread ekak start karanna haduwa btt ane mama danne nahane youtube videos eekata dana hati plzzz podi hlp ekak :D :rolleyes:

Youtube eke video ekata tikak pahala 'embed' kiyala button ekak athi. eka click karama text tikak select wela thiyenawa penewi. E text tika copy karanna

Comments dana thena YouTube button eka (in advanced view) click karala