Help PLZ FB!!!!!

Deamon

Member
Feb 28, 2008
204
9
0
Soul Society
Mama photo ekak upload karahama eka kelinma yanne album ekata.....
mata one eka normal photo ekak widihata thiyanna
How can u do that??

PLZ HELPPPP!!!
:(:(:(:(:(:(:(:(
 

NoughtyLuke

Member
Feb 16, 2008
3,177
200
0
USA
mokakda normal foto ekak hetiyata thiyanna kiyanne??
fotos upload karanna ona mokak hari album ekakata.nikan thiyanna behe
nethnam ithin umbata normal fotos kiyala album ekak hadala ekata upload karanna puluwan :)