Help...

itguy

Active member
  • Sep 3, 2009
    736
    40
    28
    friends mata ona karala thiyenawa sound clip ekak continuesly play karanda puluwan gadgematic ekak.kawuru hari dannawanam idea eka denawada..mage gawa mp3 file ekak thama thiyenne.:( light bila adu siddiyak nam ela..pirith suthrayak full night ekema play karala thiyanda ona.mama dakala thiyenawa podi box ekak thiyenawa record karapu ewa thiyena..pls help.tx a lot !
     

    nadimal

    Well-known member
  • Dec 25, 2008
    11,194
    1,796
    113
    Badulla
    mp3 player{i pod} ekakin puluwan lesiyen.
    ubata one amp ekakata output eka denna nan ekath karanna puluwan(ekata cable ekak thiyenawa)

    dvd player ekakin unath oka karanna puluwan

    uba pc ekak use karala karanawan Rovin kiwwa wage
    Virtual DJ soft eka use karala karannath puluwan
     

    itguy

    Active member
  • Sep 3, 2009
    736
    40
    28
    mp3 player{i pod} ekakin puluwan lesiyen.
    ubata one amp ekakata output eka denna nan ekath karanna puluwan(ekata cable ekak thiyenawa)

    dvd player ekakin unath oka karanna puluwan

    uba pc ekak use karala karanawan Rovin kiwwa wage
    Virtual DJ soft eka use karala karannath puluwan

    tx a lot Nadimal :)..Mp3 player eken posi speakes dekakatath ganda puluwan athi neda??