friends mata ona karala thiyenawa sound clip ekak continuesly play karanda puluwan gadgematic ekak.kawuru hari dannawanam idea eka denawada..mage gawa mp3 file ekak thama thiyenne.
light bila adu siddiyak nam ela..pirith suthrayak full night ekema play karala thiyanda ona.mama dakala thiyenawa podi box ekak thiyenawa record karapu ewa thiyena..pls help.tx a lot !
light bila adu siddiyak nam ela..pirith suthrayak full night ekema play karala thiyanda ona.mama dakala thiyenawa podi box ekak thiyenawa record karapu ewa thiyena..pls help.tx a lot !
..Mp3 player eken posi speakes dekakatath ganda puluwan athi neda??