Helpppppppppp!!!

Malinga

Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    oyaa kiyanne EK download section ekata da? GT ayyata pm ekak danna video ekath ekka.
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    Na machan man laga patta video clip ekak thiyenawa eka ubala ekka share karaganne kohomada?

    eeka Sinhala song ekak namainum youtube vage ekakata upload karala kattiyata balanna danna puluvan. ehema naththum free file hosting site ekakata upload kalahama download karaganna puluvan kattiyata.
     
    • Like
    Reactions: laiyarc

    laiyarc

    Well-known member
  • Mar 2, 2007
    4,470
    107
    63
    Colombo
    eeka Sinhala song ekak namainum youtube vage ekakata upload karala kattiyata balanna danna puluvan. ehema naththum free file hosting site ekakata upload kalahama download karaganna puluvan kattiyata.

    Hmmmm link eka dena eka lesi wage neda machan!!!! thnx macho!
     

    DJANURADHA@mp3

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    17,469
    362
    83
    nOw in EK family
    eeeeeta passe eke link eka mekata danna one machan

    2nomk9.jpg
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    Hmmmm link eka dena eka lesi wage neda machan!!!! thnx macho!

    download karanna link eka dena eka habai godak aya balana eken valakena vadak. moko ara vage ekakadi play vena nisaa kavuruth vage balanavane. eeth download karala balanna seemitha pirisak.
     

    laiyarc

    Well-known member
  • Mar 2, 2007
    4,470
    107
    63
    Colombo
    download karanna link eka dena eka habai godak aya balana eken valakena vadak. moko ara vage ekakadi play vena nisaa kavuruth vage balanavane. eeth download karala balanna seemitha pirisak.

    Ela machan man link eka upload kara, Menna Real Wadakarayo" kiyala EK Talk eke... repost da danne na machan!