oyaa kiyanne EK download section ekata da? GT ayyata pm ekak danna video ekath ekka.
ah uba mechara kal htya oka danneee nedda ban >>>>>????
gtrz ta pm karanna machan :::
kalekin math aweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee





na machan man pics witharai mechchara kal upload kare....na machan man pics witharai mechchara kal upload kare....







man danneth ne ban Na machan man laga patta video clip ekak thiyenawa eka ubala ekka share karaganne kohomada?
man danneth ne ban
man danna widiyatanam you tube upload karala eke link eka tama mekata danna oneeeee
eeka Sinhala song ekak namainum youtube vage ekakata upload karala kattiyata balanna danna puluvan. ehema naththum free file hosting site ekakata upload kalahama download karaganna puluvan kattiyata.
Hmmmm link eka dena eka lesi wage neda machan!!!! thnx macho!
eeeeeta passe eke link eka mekata danna one machan
![]()
download karanna link eka dena eka habai godak aya balana eken valakena vadak. moko ara vage ekakadi play vena nisaa kavuruth vage balanavane. eeth download karala balanna seemitha pirisak.