Henry ට උදව් කරපු අපේ උන්ට උනදේ - මනුස්සකම සහ යහප

Henry L

Member
Jan 10, 2010
25,388
916
0
Victoria, Australia
rep ona aya Team Henry a vote karanna :)
NI1OoGsUmNDfCCCZql_g0X1CqJW0TGxbrlWhzSzYOA=w500-h171
 

Henry L

Member
Jan 10, 2010
25,388
916
0
Victoria, Australia
:Team Henry:
අප rep දීමට හෙන උනකින් පෙල‍ෙන පිරිසකි.
Henry ට vote කරනවනම් ලොරියකුත් අරන් වරේන්.
අපි එච්චරටම දෙනවා.



Henry_L_poster.jpg


මෙන්න සාක්ෂි
Team Henry ගෙ rep නෑවම මෙන්න මේ වගේ.
:cool::cool::cool::cool::cool:

attachment.php
 

chathu05

Well-known member
  • Dec 22, 2006
    4,043
    262
    83
    මේ මගේ User CP ඒක නෙවෙයි අපිට උදව් කරපු තවත් සිංහල සහෝදරයෙක් ගෙ User CP එකක්
    හෙන්රිට උදව් කරාට පළිගත් අයුරු
    තර්ජන -rep වලට බයේ ඔබත් ඔබගේ වටිනා චන්දය පිට යනවාද ?

    fxpZTWN.png

    Happened to me as well ....

    Some people cannot stand losing



    :P:P:P