ElaKiri
ElaKiri

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Log in
Register

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Menu
Install the app
  • Forums
    New posts All threads Latest threads New posts Trending threads
    Trending Search forums
  • What's new
    New posts New ads New profile posts Latest activity
  • Free Ads
    Latest reviews Search ads
  • Members
    Current visitors New profile posts Search profile posts
  • Contact us

Latest ads

  • Ad icon
    Professional CCTV Installation Service
    • Techguy231
    • Updated: Today at 10:50 AM
  • Ad icon
    I'll research & write an article - Rs. 2000 onwards
    • Blogerwiki
    • Updated: Thursday at 9:11 PM
  • House Plan
    House Plan
    • lenura
    • Updated: Wednesday at 11:05 AM
  • iphone x used
    iphone x used
    • AssassiN1
    • Updated: Aug 30, 2026
  • කිතුල් තලප
    කිතුල් තලප
    • Manoj Suranga Bandara
    • Updated: Aug 29, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search

Hi !!!

  • Thread starter Jim_pappa
  • Start date Nov 17, 2008
  • Forums
  • General
  • ElaKiri Talk!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
Prev
  • 1
  • …

    Go to page

  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • …

    Go to page

  • 17
Next
First Prev 12 of 17

Go to page

Next Last
ihp56515

ihp56515

Member
  • Aug 4, 2008
    2,335
    0
    0
    37
    ::::: With My Dreams :::::
    • Nov 17, 2008
    • #221
    dumira j said:
    rathmalanata mt lavinia kittu nadda?:confused:
    Click to expand...
    kittui thamai..oya kuwe itin man mount wala innawa kiyalane..oya koheda inne....?:D
     
    Reply
    dumira j

    dumira j

    Well-known member
  • Jul 25, 2007
    10,130
    37
    48
    ☼☼☼☼☼☼
    • Nov 17, 2008
    • #222
    ihp56515 said:
    mata msn naha....onna ekko...........:rolleyes:
    Click to expand...
    one naththam one na:P
     
    Reply
    dumira j

    dumira j

    Well-known member
  • Jul 25, 2007
    10,130
    37
    48
    ☼☼☼☼☼☼
    • Nov 17, 2008
    • #223
    ihp56515 said:
    kittui thamai..oya kuwe itin man mount wala innawa kiyalane..oya koheda inne....?:D
    Click to expand...
    colombo wala :D
     
    Reply
    ihp56515

    ihp56515

    Member
  • Aug 4, 2008
    2,335
    0
    0
    37
    ::::: With My Dreams :::::
    • Nov 17, 2008
    • #224
    dumira j said:
    one naththam one na:P
    Click to expand...
    ithin eka thamai math ona na kuwe............:P
     
    Reply
    ihp56515

    ihp56515

    Member
  • Aug 4, 2008
    2,335
    0
    0
    37
    ::::: With My Dreams :::::
    • Nov 17, 2008
    • #225
    colombo koheda..itin...?
     
    Reply
    dumira j

    dumira j

    Well-known member
  • Jul 25, 2007
    10,130
    37
    48
    ☼☼☼☼☼☼
    • Nov 17, 2008
    • #226
    ihp56515 said:
    ithin eka thamai math ona na kuwe............:P
    Click to expand...
    ekama thama math kiyanne one na kiyala :P
     
    Reply
    snishantha

    snishantha

    Junior member
  • Nov 25, 2007
    977
    0
    16
    43
    Negombo
    • Nov 17, 2008
    • #227
    Methana mokada venneeeeeeeeee :eek:
     
    Reply
    dumira j

    dumira j

    Well-known member
  • Jul 25, 2007
    10,130
    37
    48
    ☼☼☼☼☼☼
    • Nov 17, 2008
    • #228
    ihp56515 said:
    colombo koheda..itin...?
    Click to expand...
    ehema public eke ewwa kiyanna ba
    hamoma dakinawane...:P:eek:
     
    Reply
    dumira j

    dumira j

    Well-known member
  • Jul 25, 2007
    10,130
    37
    48
    ☼☼☼☼☼☼
    • Nov 17, 2008
    • #229
    snishantha said:
    Methana mokada venneeeeeeeeee :eek:
    Click to expand...
    api denna sanwadayaka inne:D
     
    Reply
    ihp56515

    ihp56515

    Member
  • Aug 4, 2008
    2,335
    0
    0
    37
    ::::: With My Dreams :::::
    • Nov 17, 2008
    • #230
    snishantha said:
    Methana mokada venneeeeeeeeee :eek:
    Click to expand...
    api me poddak katha kala........:yes:
     
    Reply
    snishantha

    snishantha

    Junior member
  • Nov 25, 2007
    977
    0
    16
    43
    Negombo
    • Nov 17, 2008
    • #231
    dumira j said:
    api denna sanwadayaka inne:D
    Click to expand...

    Ane manda ithin honda honda ;)
     
    Reply
    dumira j

    dumira j

    Well-known member
  • Jul 25, 2007
    10,130
    37
    48
    ☼☼☼☼☼☼
    • Nov 17, 2008
    • #232
    snishantha said:
    Ane manda ithin honda honda ;)
    Click to expand...
    :D :D :D hondai thama:D
     
    Reply
    snishantha

    snishantha

    Junior member
  • Nov 25, 2007
    977
    0
    16
    43
    Negombo
    • Nov 17, 2008
    • #233
    ihp56515 said:
    api me poddak katha kala........:yes:
    Click to expand...

    Monava ganada :rolleyes:
     
    Reply
    snishantha

    snishantha

    Junior member
  • Nov 25, 2007
    977
    0
    16
    43
    Negombo
    • Nov 17, 2008
    • #234
    dumira j said:
    :D :D :D hondai thama:D
    Click to expand...

    Andum tikath maru karagena thiyenne :P
     
    Reply
    dumira j

    dumira j

    Well-known member
  • Jul 25, 2007
    10,130
    37
    48
    ☼☼☼☼☼☼
    • Nov 17, 2008
    • #235
    snishantha said:
    Monava ganada :rolleyes:
    Click to expand...
    me api dennage private dewal umbata wadak na:eek:
     
    Reply
    ihp56515

    ihp56515

    Member
  • Aug 4, 2008
    2,335
    0
    0
    37
    ::::: With My Dreams :::::
    • Nov 17, 2008
    • #236
    dumira j said:
    ehema public eke ewwa kiyanna ba
    hamoma dakinawane...:P:eek:
    Click to expand...
    apo meyage tiyena adambara...kellekge wath na mehema adambara........?:yes:
     
    Reply
    dumira j

    dumira j

    Well-known member
  • Jul 25, 2007
    10,130
    37
    48
    ☼☼☼☼☼☼
    • Nov 17, 2008
    • #237
    snishantha said:
    Andum tikath maru karagena thiyenne :P
    Click to expand...
    ow banzz
    kattiya porakanawa mawa dakinna asai kiyala
    eka nisa t shirt ekak da gaththa;)
     
    Reply
    ihp56515

    ihp56515

    Member
  • Aug 4, 2008
    2,335
    0
    0
    37
    ::::: With My Dreams :::::
    • Nov 17, 2008
    • #238
    snishantha said:
    Monava ganada :rolleyes:
    Click to expand...
    oyata dana gannama oneda..........?:eek:
     
    Reply
    dumira j

    dumira j

    Well-known member
  • Jul 25, 2007
    10,130
    37
    48
    ☼☼☼☼☼☼
    • Nov 17, 2008
    • #239
    ihp56515 said:
    apo meyage tiyena adambara...kellekge wath na mehema adambara........?:yes:
    Click to expand...
    ane mama ehema na......
    onemanam pm ekak ewannam;)
     
    Reply
    snishantha

    snishantha

    Junior member
  • Nov 25, 2007
    977
    0
    16
    43
    Negombo
    • Nov 17, 2008
    • #240
    dumira j said:
    me api dennage private dewal umbata wadak na:eek:
    Click to expand...

    Apo thiyaganin umbalage private dewal :P Habai okkotama penawa :lol:
     
    Reply
    Prev
    • 1
    • …

      Go to page

    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • …

      Go to page

    • 17
    Next
    First Prev 12 of 17

    Go to page

    Next Last
    Show hidden low quality content

    Similar threads

    china ura
    HI
    • china ura
    • Apr 15, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    9
    Views
    308
    Apr 15, 2026
    PK Amaris
    PK Amaris
    Positive1
    Hi
    • Positive1
    • Mar 24, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    8
    Views
    321
    Mar 24, 2026
    ob_server
    ob_server
    A
    Hi!! Im new here. 🙂
    • Anna Podmin
    • Jul 7, 2026
    • ElaKiri Talk!
    • 2
    Replies
    22
    Views
    690
    Jul 7, 2026
    Chemist
    Chemist
    CaptainD
    Cybersecurity internship ekak
    • CaptainD
    • May 20, 2026
    • ElaKiri Help
    Replies
    4
    Views
    178
    May 20, 2026
    CaptainD
    CaptainD
    RottenCOLT
    Sign board hadana hati igena ganne kohmada?
    • RottenCOLT
    • Tuesday at 2:16 PM
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    6
    Views
    145
    Tuesday at 7:29 PM
    RottenCOLT
    RottenCOLT
    Share:
    Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Share Link
    • ElaKiri Main
    • Contact us
    • Terms and rules
    • Privacy policy
    • Help
    • RSS

    The Largest Sri Lankan Online Community
    Top Bottom