සංසාරේ හැටි ඔහොම තමා ..!! ඕවා කවදාවත් නවත්තන්න බෑ මචන් .!![]()
Maha pawkara ratawal![]()


ewa witharai pawkara ratawal lankawa pin 
Meka thamai ban koheth wenne.. Even in Sri Lankan farms..me widihata kale neththnam business eka paadui. This is the flip side reality of those cheesy commercials.
ලංකාවේ අබේවෙල, හයිලන්ඩ් ෆාම් වලත් මෙහෙමද බං
Ow ban nethuwa umba hithuwada manthara mathurala kiri gannawa kiyala..koheth karanne ekama procedure eka thamai. Harak kiyanne unta kiri dena machines witharai..le enakan kiri adala anthimata mas kadeta daanawa..lankaawe harak marana heti umba dekala athine.New Zealand ee athin nam 1000 waarayakin hondai
highland athin dowanawa aththe
ane yakow
newzealand newei koheth ohomai!
even ambewela!
how meany time do we VEGANS need to say this;
, COWS MILKS IS FOR FUKING COWS, NOT FOR HUMANS, SIMPLE FACT! WTF NOOBS!??
highland athin dowanawa aththe
ane yakow
newzealand newei koheth ohomai!
even ambewela!
how meany time do we VEGANS need to say this;
, COWS MILKS IS FOR FUKING COWS, NOT FOR HUMANS, SIMPLE FACT! WTF NOOBS!??


highland kiri ganne sulu parimana gamwala inna goviyangen ethakota ohoma dewal wenne na

Macho umbata 100% sure da? Milco eke farm Nedda ethakota![]()
Dan kiyavida dannaha mama kiri walata peretha kame kiyala? Mama lactose intolerant. Kiri jathi kanne naha mama.by your logic, TREES AND FRUITS ARE Also for animals,insects and birds. You should't consume them either , noob.
Lankave farm walata iskole kale wath ekkan gihipu nathi kattiya comment karala tiyenava penava.![]()




Uge boru ban. Oya farmers lagen ganna kiri walin karanne Kiri-Mutti, Fresh milk vage ewa ta ganna eka vitarai. Dry milk powder/ condensed milk hadanna ganne fresh machine eken dowana kiri water miz wechcha nathi.Dan kiyavida dannaha mama kiri walata peretha kame kiyala? Mama lactose intolerant. Kiri jathi kanne naha mama.
by your logic, TREES AND FRUITS ARE Also for animals,insects and birds. You should't consume them either , noob.![]()
OMG dumb idiot!
humans are animals, and humans can consume fruits and trees, its natural!
dog milk is for dogs
human milk is for humans
cows milk is for cows!!!
kawada hadei da manda thopilanam!!!!!!
indutries walata one widiyata natawena gon harak!!!!
un kiyana ewama kiyawanawa!!!!!!
![]()
thoth maha booruwek oluwa wananne!
-----------------------------------------------------
sorry for the hard language, i fking cannot stand listning to the bulshit people say for excuses!!!!!!
-------------------------------------------------------------------------
බලු කිරි බොන්න කිව්වොත් බොනවද?
"නෑ"
හේතුව?
"යකෝ බල්ලා මාංශ භක්ෂක නේ, එලදෙන්නු ශාක භක්ෂකයි, ඒ නිසා අපිට හරියනවා"
ආ එහෙමද? එහෙනම්, උඹට ගෝරිල්ලෙක්ගෙ කිරි දුන්නොත් බොනවද?
"ඊයා"
ඇයි ඊයා? ඌ හරකටත් වඩා අපිට හැම අතින්ම සමානයිනෙ?
---------------------------------------------------------------------------------
යකෝ තොපිලට ගෝරිල්ලෝන්ගෙ කිරි බොන්න අප්පිරියනම්, එළකිරි බොන්න ඇයි?????
ඔහාහාහාහාහාහාහාහා
බොන්නේ ඇයි දන්නවද?
අපි ඉපදෙනකොටත් සත්ව කිරි කර්මාන්තය කියල එකක් මේ ලෝකෙම අල්ලගෙන හිටියා....
මහ පරිමාන buisness කාරයෝ විසින් "එළකිරි බොන්න ඕනේ" කියන එක standard එකක් කරල ඉවරයි....
පොඩ්ඩක් හිතපල්ලකො!
Your english gave me a cancer! Lack of protein makes your brain reduce its functionality. I'm having steak for dinner, want some?OMG dumb idiot!
humans are animals, and humans can consume fruits and trees, its natural!
dog milk is for dogs
human milk is for humans
cows milk is for cows!!!
kawada hadei da manda thopilanam!!!!!!
indutries walata one widiyata natawena gon harak!!!!
un kiyana ewama kiyawanawa!!!!!!
![]()
thoth maha booruwek oluwa wananne!
-----------------------------------------------------
sorry for the hard language, i fking cannot stand listning to the bulshit people say for excuses!!!!!!
-------------------------------------------------------------------------
බලු කිරි බොන්න කිව්වොත් බොනවද?
"නෑ"
හේතුව?
"යකෝ බල්ලා මාංශ භක්ෂක නේ, එලදෙන්නු ශාක භක්ෂකයි, ඒ නිසා අපිට හරියනවා"
ආ එහෙමද? එහෙනම්, උඹට ගෝරිල්ලෙක්ගෙ කිරි දුන්නොත් බොනවද?
"ඊයා"
ඇයි ඊයා? ඌ හරකටත් වඩා අපිට හැම අතින්ම සමානයිනෙ?
---------------------------------------------------------------------------------
යකෝ තොපිලට ගෝරිල්ලෝන්ගෙ කිරි බොන්න අප්පිරියනම්, එළකිරි බොන්න ඇයි?????
ඔහාහාහාහාහාහාහාහා
බොන්නේ ඇයි දන්නවද?
අපි ඉපදෙනකොටත් සත්ව කිරි කර්මාන්තය කියල එකක් මේ ලෝකෙම අල්ලගෙන හිටියා....
මහ පරිමාන buisness කාරයෝ විසින් "එළකිරි බොන්න ඕනේ" කියන එක standard එකක් කරල ඉවරයි....
පොඩ්ඩක් හිතපල්ලකො!

Your english gave me a cancer! Lack of protein makes your brain reduce its functionality. I'm having steak for dinner, want some?
you obviously never heard of something called "food chain". Let's just assume all the humans stop drinking milk and eating meat. Then your beloved holly cow population will increase and guess what animals eat tree leaves and such causing crops to reduce yield. What then? i guess You'll be eating rocks and dirt?
Milk is absolutely a necessity, not all mothers who gave birth *is able to breast feed .
Being a vegan that's your choice, really. Don't try to force your ideas to other people and learn to accept others opinion as well.
, food chain) හදාගෙන කනවා, ඇත්තටම හිතලා බලන්න, ඇයි මිනිස්සු මස්, මාලු කන්න හදන්නෙ කියලා, පෝෂණය නිසාමද, ආස නිසාද කියලා.Lack of protein makes your brain reduce its functionality.
you obviously never heard of something called "food chain".
Let's just assume all the humans stop drinking milk and eating meat. Then your beloved holly cow population will increase and guess what animals eat tree leaves and such causing crops to reduce yield. What then? i guess You'll be eating rocks and dirt?
Milk is absolutely a necessity, not all mothers who gave birth *is able to breast feed .
Being a vegan that's your choice, really. Don't try to force your ideas to other people and learn to accept others opinion as well.