Hidden Story NZ (නවසීලන්තයේ කිරි නිෂ්පාදනයේ තිත්ත ඇත්&#350

Henry L

Member
Jan 10, 2010
25,388
916
0
Victoria, Australia
Maha pawkara ratawal :angry::angry::angry:

ai dan lankawe ohoma neme da kiri ganne? :rofl::rofl::rofl: ewa witharai pawkara ratawal lankawa pin :rofl:

Meka thamai ban koheth wenne.. Even in Sri Lankan farms..me widihata kale neththnam business eka paadui. This is the flip side reality of those cheesy commercials.

ලංකාවේ අබේවෙල, හයිලන්ඩ් ෆාම් වලත් මෙහෙමද බං:shocked:

Ow ban nethuwa umba hithuwada manthara mathurala kiri gannawa kiyala..koheth karanne ekama procedure eka thamai. Harak kiyanne unta kiri dena machines witharai..le enakan kiri adala anthimata mas kadeta daanawa..lankaawe harak marana heti umba dekala athine:( .New Zealand ee athin nam 1000 waarayakin hondai

highland athin dowanawa aththe :rolleyes:

ane yakow :angry:

newzealand newei koheth ohomai!

even ambewela!

how meany time do we VEGANS need to say this;
, COWS MILKS IS FOR FUKING COWS, NOT FOR HUMANS, SIMPLE FACT! WTF NOOBS!?? :angry::angry::angry:
 
Jun 10, 2008
298
24
0
highland athin dowanawa aththe :rolleyes:

ane yakow :angry:

newzealand newei koheth ohomai!

even ambewela!

how meany time do we VEGANS need to say this;
, COWS MILKS IS FOR FUKING COWS, NOT FOR HUMANS, SIMPLE FACT! WTF NOOBS!?? :angry::angry::angry:

by your logic, TREES AND FRUITS ARE Also for animals,insects and birds. You should't consume them either , noob. :yes:

Lankave farm walata iskole kale wath ekkan gihipu nathi kattiya comment karala tiyenava penava. :baffled:
 
Jun 10, 2008
298
24
0
Macho umbata 100% sure da? Milco eke farm Nedda ethakota:confused:

Uge boru ban. Oya farmers lagen ganna kiri walin karanne Kiri-Mutti, Fresh milk vage ewa ta ganna eka vitarai. Dry milk powder/ condensed milk hadanna ganne fresh machine eken dowana kiri water miz wechcha nathi. :yes: Dan kiyavida dannaha mama kiri walata peretha kame kiyala? Mama lactose intolerant. Kiri jathi kanne naha mama.
 

Hapuwa

Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,172
    3,179
    113
    Uge boru ban. Oya farmers lagen ganna kiri walin karanne Kiri-Mutti, Fresh milk vage ewa ta ganna eka vitarai. Dry milk powder/ condensed milk hadanna ganne fresh machine eken dowana kiri water miz wechcha nathi. :yes: Dan kiyavida dannaha mama kiri walata peretha kame kiyala? Mama lactose intolerant. Kiri jathi kanne naha mama.

    Ekane ban aruu kiyana widihata indiyaawewath karanna beruwa athi..thanks macho explain kalaata
     

    coefficient

    Well-known member
  • Jan 11, 2012
    1,818
    467
    83
    by your logic, TREES AND FRUITS ARE Also for animals,insects and birds. You should't consume them either , noob. :yes:

    OMG dumb idiot!
    humans are animals, and humans can consume fruits and trees, its natural!

    dog milk is for dogs
    human milk is for humans
    cows milk is for cows!!!

    kawada hadei da manda thopilanam!!!!!!

    indutries walata one widiyata natawena gon harak!!!!
    un kiyana ewama kiyawanawa!!!!!!

    ec51f304968ca191002741241105d4f9.jpg



    thoth maha booruwek oluwa wananne!

    -----------------------------------------------------

    sorry for the hard language, i fking cannot stand listning to the bulshit people say for excuses!!!!!!

    -------------------------------------------------------------------------

    බලු කිරි බොන්න කිව්වොත් බොනවද?

    "නෑ"

    හේතුව?

    "යකෝ බල්ලා මාංශ භක්ෂක නේ, එලදෙන්නු ශාක භක්ෂකයි, ඒ නිසා අපිට හරියනවා"

    ආ එහෙමද? එහෙනම්, උඹට ගෝරිල්ලෙක්ගෙ කිරි දුන්නොත් බොනවද?

    "ඊයා"

    ඇයි ඊයා? ඌ හරකටත් වඩා අපිට හැම අතින්ම සමානයිනෙ?

    ---------------------------------------------------------------------------------

    යකෝ තොපිලට ගෝරිල්ලෝන්ගෙ කිරි බොන්න අප්පිරියනම්, එළකිරි බොන්න ඇයි?????

    ඔහාහාහාහාහාහාහාහා

    බොන්නේ ඇයි දන්නවද?

    අපි ඉපදෙනකොටත් සත්ව කිරි කර්මාන්තය කියල එකක් මේ ලෝකෙම අල්ලගෙන හිටියා....
    මහ පරිමාන buisness කාරයෝ විසින් "එළකිරි බොන්න ඕනේ" කියන එක standard එකක් කරල ඉවරයි....

    පොඩ්ඩක් හිතපල්ලකො!
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,172
    3,179
    113
    OMG dumb idiot!
    humans are animals, and humans can consume fruits and trees, its natural!

    dog milk is for dogs
    human milk is for humans
    cows milk is for cows!!!

    kawada hadei da manda thopilanam!!!!!!

    indutries walata one widiyata natawena gon harak!!!!
    un kiyana ewama kiyawanawa!!!!!!

    ec51f304968ca191002741241105d4f9.jpg




    thoth maha booruwek oluwa wananne!

    -----------------------------------------------------

    sorry for the hard language, i fking cannot stand listning to the bulshit people say for excuses!!!!!!

    -------------------------------------------------------------------------

    බලු කිරි බොන්න කිව්වොත් බොනවද?

    "නෑ"

    හේතුව?

    "යකෝ බල්ලා මාංශ භක්ෂක නේ, එලදෙන්නු ශාක භක්ෂකයි, ඒ නිසා අපිට හරියනවා"

    ආ එහෙමද? එහෙනම්, උඹට ගෝරිල්ලෙක්ගෙ කිරි දුන්නොත් බොනවද?

    "ඊයා"

    ඇයි ඊයා? ඌ හරකටත් වඩා අපිට හැම අතින්ම සමානයිනෙ?

    ---------------------------------------------------------------------------------

    යකෝ තොපිලට ගෝරිල්ලෝන්ගෙ කිරි බොන්න අප්පිරියනම්, එළකිරි බොන්න ඇයි?????

    ඔහාහාහාහාහාහාහාහා

    බොන්නේ ඇයි දන්නවද?

    අපි ඉපදෙනකොටත් සත්ව කිරි කර්මාන්තය කියල එකක් මේ ලෝකෙම අල්ලගෙන හිටියා....
    මහ පරිමාන buisness කාරයෝ විසින් "එළකිරි බොන්න ඕනේ" කියන එක standard එකක් කරල ඉවරයි....

    පොඩ්ඩක් හිතපල්ලකො!

    No point of trying too hard bro..you can't undo the systematic brainwashing they have done for over decades..many people wont believe no matter how hard you try.
     
    • Like
    Reactions: coefficient
    Jun 10, 2008
    298
    24
    0
    OMG dumb idiot!
    humans are animals, and humans can consume fruits and trees, its natural!

    dog milk is for dogs
    human milk is for humans
    cows milk is for cows!!!

    kawada hadei da manda thopilanam!!!!!!

    indutries walata one widiyata natawena gon harak!!!!
    un kiyana ewama kiyawanawa!!!!!!

    ec51f304968ca191002741241105d4f9.jpg




    thoth maha booruwek oluwa wananne!

    -----------------------------------------------------

    sorry for the hard language, i fking cannot stand listning to the bulshit people say for excuses!!!!!!

    -------------------------------------------------------------------------

    බලු කිරි බොන්න කිව්වොත් බොනවද?

    "නෑ"

    හේතුව?

    "යකෝ බල්ලා මාංශ භක්ෂක නේ, එලදෙන්නු ශාක භක්ෂකයි, ඒ නිසා අපිට හරියනවා"

    ආ එහෙමද? එහෙනම්, උඹට ගෝරිල්ලෙක්ගෙ කිරි දුන්නොත් බොනවද?

    "ඊයා"

    ඇයි ඊයා? ඌ හරකටත් වඩා අපිට හැම අතින්ම සමානයිනෙ?

    ---------------------------------------------------------------------------------

    යකෝ තොපිලට ගෝරිල්ලෝන්ගෙ කිරි බොන්න අප්පිරියනම්, එළකිරි බොන්න ඇයි?????

    ඔහාහාහාහාහාහාහාහා

    බොන්නේ ඇයි දන්නවද?

    අපි ඉපදෙනකොටත් සත්ව කිරි කර්මාන්තය කියල එකක් මේ ලෝකෙම අල්ලගෙන හිටියා....
    මහ පරිමාන buisness කාරයෝ විසින් "එළකිරි බොන්න ඕනේ" කියන එක standard එකක් කරල ඉවරයි....

    පොඩ්ඩක් හිතපල්ලකො!
    Your english gave me a cancer! Lack of protein makes your brain reduce its functionality. I'm having steak for dinner, want some? :rofl:
    you obviously never heard of something called "food chain". Let's just assume all the humans stop drinking milk and eating meat. Then your beloved holly cow population will increase and guess what animals eat tree leaves and such causing crops to reduce yield. What then? i guess You'll be eating rocks and dirt?

    Milk is absolutely a necessity, not all mothers who gave birth *is able to breast feed .

    Being a vegan that's your choice, really. Don't try to force your ideas to other people and learn to accept others opinion as well.
     
    Last edited:

    meedeniyats

    Active member
  • Aug 24, 2010
    552
    105
    43
    Your english gave me a cancer! Lack of protein makes your brain reduce its functionality. I'm having steak for dinner, want some? :rofl:
    you obviously never heard of something called "food chain". Let's just assume all the humans stop drinking milk and eating meat. Then your beloved holly cow population will increase and guess what animals eat tree leaves and such causing crops to reduce yield. What then? i guess You'll be eating rocks and dirt?

    Milk is absolutely a necessity, not all mothers who gave birth *is able to breast feed .

    Being a vegan that's your choice, really. Don't try to force your ideas to other people and learn to accept others opinion as well.

    උබ වගේ එවුන්ව හදන්න බැ. ආසාව තියෙන එකා මොකක් හරි හේතුවක් ( Lack of protein makes your brain reduce its functionality :P, food chain) හදාගෙන කනවා, ඇත්තටම හිතලා බලන්න​, ඇයි මිනිස්සු මස්, මාලු කන්න හදන්නෙ කියලා, පෝෂණය නිසාමද​, ආස නිසාද කියලා.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: coefficient

    coefficient

    Well-known member
  • Jan 11, 2012
    1,818
    467
    83
    Lack of protein makes your brain reduce its functionality.

    aththada? LOL.
    eka aththada kiyala megun ahapan:
    http://ecx.images-amazon.com/images/I/81VStYnDGrL.jpg

    you obviously never heard of something called "food chain".

    https://www.youtube.com/watch?v=HaT0tI2gtzg

    Let's just assume all the humans stop drinking milk and eating meat. Then your beloved holly cow population will increase and guess what animals eat tree leaves and such causing crops to reduce yield. What then? i guess You'll be eating rocks and dirt?

    mulinma kiyanna one, minissunge population eka thamia wadi, ekata anith saththu pali naa!

    and, animals eating tree leaves? LOL,
    issella balapa minissu karana parisara winaasaya dihaa, animal kola kana ekata kalin lol.

    Milk is absolutely a necessity, not all mothers who gave birth *is able to breast feed .

    Milk is absolutely un-necessity, kiri bona kaale iwara unaata passe!
    mona sathaada ban tharuna kaalei mahalu kaalei kiri bonne?
    e madiwata wena sathek ge?
    common sence nadda ban umbalata....


    Being a vegan that's your choice, really. Don't try to force your ideas to other people and learn to accept others opinion as well.

    NO, its not a personal choice anymore.
    its the NO:1 reason for environment disaster.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZlTBC91L-x0&t=1m40s


    -------------------------------------------

    umbala oya kiyana argumants okkoma pass karagena thamai api awith thiyenne.
    mata meeta wadaa pahadilai karanna time ekak naa.
    puluwannam thaniyama hoyaaganna wisthara.
    eth mama hithanne naa umbala ehema karai kiyala, animal products use karanna thiyena asaawa nisa,
     

    san2d3

    Well-known member
  • Jan 1, 2010
    7,660
    3,383
    113
    Bandarawela
    Apita nam gewal lagama inna aunty kenek kiri genat denawa.Patiyek inna kaleta witarai habai bonna hambawenne. Kiri nobeema barima aya ehema kara nam iwarai.