Hiru Mega Stars 3 හොල්ලන්න එන නිරෝෂා තලගල

Indrajith Gamage

Well-known member
  • Aug 15, 2020
    3,354
    5,930
    113
    35
    Moratuwa
    www.facebook.com
    හායි මචන්ලා, ඔන්න අදත් ආවා තව වැදගත් නැති ජාතියක් අරගෙන. වැදගත් දේවල් delete කරල තිබුණානෙ. අවුලක් නෑ ඉතින්, මේ ජාතියෙනුත් ඕන තරම් ඇත.

    අද කියන්නෙ මේ පාර Mega Stars එකට එන නිරෝෂා ගැන. දන්න අය දන්නවා ඇති එයා 2nd season එකෙත් හිටියා. හැබැයි ඇඟ වැහෙන්න ඇඳුම් අඳින්න ඕන කියලා බයිලා ගහපු නිසායි, පාට්නර් වුණ ජූඩ් රෝගන්ස් එක්ක hot dance බෑ කියල කොස්සක් ඇද ගත්ත නිසායි එකම එක dance එකක් විතරයි කරේ.

    හැබැයි මේ පාර නම් ඒ අවුල් නෑ. Form කරලා ගත්ත නිසා එයා මේ පාර Mega Stars හොල්ලලා ගන්ඩ. දැන් එයා ඉන්නෙත් නියම කාලෙ. බබා ටිකක් ලොකු නිසා පොඩිම කාලෙ වගේ වගකීම් දැන් නෑ. අනික post-partum rediscovery සීන් එකේ හොඳම කාලෙ පටන් අරන්.

    දන්න අය දන්නවා ඇති මේක බබාලා හම්බුණ ගොඩක් ගෑනු අයට එන තත්ත්වයක්. බබාට අවුරුද්දක් දෙකක් ගියාට පස්සෙ එයාලා තමන්ගෙ ලස්සන ගැන වැඩිපුර හිතන්න පෙළඹෙනවා. ඔහේ හිටපු කෙනෙක් වුණත් gym ගිහින් ඇඟ slim කරගන්න, ටිකක් hot විදිහට අඳින්න එහෙම උත්සාහයක් ගන්නවා. Sex life එකේදිත් කලින් බෑම කියපු දේවල් පවා ට්‍රයි කරලා බලනවා. බබෙක් ඉන්න පාටක් පේන් නෑ කියල අහන එක තමයි එයාලගෙ ආසම වැඩේ වෙන්නෙ.

    ඉතින් මේක ඇත්තටම හරිම ලස්සන කාලයක්. ඒකෙන් අපිට තියෙන වැදගත් දේ තමයි මේ පාර නිරෝෂා තලගල Mega Stars බහින්නෙ කලින් තිබුණ prude කෑලි ටික ගෙදර තියලා. වචනයේ පරිසමාප්ත හොඳ හොඳ නැටුම් ටිකක් බලා ගන්න පුළුවන්.

    අනික මේ පාර Mega Stars එක හදන්නෙම the voice එක්ක තරඟෙට. ඉතින් grandiose කෑලිවලින් කිසිම අඩුවක් වෙන් නෑ. කලින් වගේ 720p කෑලි නෙවෙයි, තනිකරම 4K යන්නෙ. වස්තිලාගෙ වීඩියෝ එකෙන් පස්සෙ 8K ම. ගහන්න හදනවා කියලත් කතාවක් තියෙනවා. බලමු ඒකත්.

    මොනවා වුණත් මෙච්චර කල් බලා ගන්න අමාරු වුණ නිරෝෂා තලගලව ඇස් පුරා බලා ගන්න චාන්ස් එකක් එයි හැමෝටම. 😊


    thalagalanirosha~p~CLJekj3JZ44~2.jpg
    thalagalanirosha~p~CLJekj3JZ44~3.jpg
    thalagalanirosha~p~CLJekj3JZ44~4.jpg
    thalagalanirosha~p~CLJekj3JZ44~6.jpg
    thalagalanirosha~p~CLJekj3JZ44~7.jpg
    thalagalanirosha~p~CLJekj3JZ44~8.jpg
    thalagalanirosha~p~CLJekj3JZ44~9.jpg
    thalagalanirosha~p~CLJekj3JZ44~1.jpg
    thalagalanirosha~p~CLJekj3JZ44~5.jpg







     
    Last edited:

    Tharaka25

    Well-known member
  • Feb 12, 2018
    2,621
    2,232
    113
    හායි මචන්ලා, ඔන්න අදත් ආවා තව වැදගත් නැති ජාතියක් අරගෙන. වැදගත් දේවල් delete කරල තිබුණානෙ. අවුලක් නෑ ඉතින්, මේ ජාතියෙනුත් ඕන තරම් ඇත.

    අද කියන්නෙ මේ පාර Mega Stars එකට එන නිරෝෂා ගැන. දන්න අය දන්නවා ඇති එයා 2nd season එකෙත් හිටියා. හැබැයි ඇඟ වැහෙන්න ඇඳුම් අඳින්න ඕන කියලා බයිලා ගහපු නිසායි, පාට්නර් වුණ ජූඩ් රෝගන්ස් එක්ක hot dance බෑ කියල කොස්සක් ඇද ගත්ත නිසායි එකම එක dance එකක් විතරයි කරේ.

    හැබැයි මේ පාර නම් ඒ අවුල් නෑ. Form කරලා ගත්ත නිසා එයා මේ පාර Mega Stars හොල්ලලා ගන්ඩ. දැන් එයා ඉන්නෙත් නියම කාලෙ. බබා ටිකක් ලොකු නිසා පොඩිම කාලෙ වගේ වගකීම් දැන් නෑ. අනික post-partum rediscovery සීන් එකේ හොඳම කාලෙ පටන් අරන්.

    දන්න අය දන්නවා ඇති මේක බබාලා හම්බුණ ගොඩක් ගෑනු අයට එන තත්ත්වයක්. බබාට අවුරුද්දක් දෙකක් ගියාට පස්සෙ එයාලා තමන්ගෙ ලස්සන ගැන වැඩිපුර හිතන්න පෙළඹෙනවා. ඔහේ හිටපු කෙනෙක් වුණත් gym ගිහින් ඇඟ slim කරගන්න, ටිකක් hot විදිහට අඳින්න එහෙම උත්සාහයක් ගන්නවා. Sex life එකේදිත් කලින් බෑම කියපු දේවල් පවා ට්‍රයි කරලා බලනවා. බබෙක් ඉන්න පාටක් පේන් නෑ කියල අහන එක තමයි එයාලගෙ ආසම වැඩේ වෙන්නෙ.

    ඉතින් මේක ඇත්තටම හරිම ලස්සන කාලයක්. ඒකෙන් අපිට තියෙන වැදගත් දේ තමයි මේ පාර නිරෝෂා තලගල Mega Stars බහින්නෙ කලින් තිබුණ prude කෑලි ටික ගෙදර තියලා. වචනයේ පරිසමාප්ත හොඳ හොඳ නැටුම් ටිකක් බලා ගන්න පුළුවන්.

    අනික මේ පාර Mega Stars එක හදන්නෙම the voice එක්ක තරඟෙට. ඉතින් grandiose කෑලිවලින් කිසිම අඩුවක් වෙන් නෑ. කලින් වගේ 720p කෑලි නෙවෙයි, තනිකරම 4K යන්නෙ. වස්තිලාගෙ වීඩියෝ එකෙන් පස්සෙ 8K ම. ගහන්න හදනවා කියලත් කතාවක් තියෙනවා. බලමු ඒකත්.

    මොනවා වුණත් මෙච්චර කල් බලා ගන්න අමාරු වුණ නිරෝෂා තලගලව ඇස් පුරා බලා ගන්න චාන්ස් එකක් එයි හැමෝටම. 😊









    thanks bn. banina gonnunva ganan ganna epa. awankavama mn hithanne nirosha thalagala unath sathutu vei me ube post dakkanan.
     

    Indrajith Gamage

    Well-known member
  • Aug 15, 2020
    3,354
    5,930
    113
    35
    Moratuwa
    www.facebook.com
    ko ban mukuth penne na ne?
    දැන් හරිද? Elakiri එකේ මොකක් හරි අවුලක් වගේ. ඔන්ක attachment විදිහට දැම්මා.
    Dan Hiru ekan elakiri eke adduth danwada :D :D :D
    නිරෝෂා තලගල පෙන්නනවා නම් ඕන චැනල් එකකට අැඩ් දානවා යකෝ. 😂
     
    • Like
    Reactions: somadantha

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,831
    8,053
    113
    මෙන්න මෙතන...
    දැන් හරිද? Elakiri එකේ මොකක් හරි අවුලක් වගේ. ඔන්ක attachment විදිහට දැම්මා.
    නිරෝෂා තලගල පෙන්නනවා නම් ඕන චැනල් එකකට අැඩ් දානවා යකෝ. 😂
    Uba sahena wenas wela ne ban..podi kale hitiya wage neweine dan..
     

    Indrajith Gamage

    Well-known member
  • Aug 15, 2020
    3,354
    5,930
    113
    35
    Moratuwa
    www.facebook.com
    Rawula nam kohomath tibune nane e kale..uba dwsak pan kapu siddiya nam mata hodata matakai dining hall eke.. :lol:
    හප්පා. එ්කනෙ මම කිව්වෙ 19 වෙන්න අැති කියලා. 😂 දැන් අඳුර ගත්තා අයියව. Username එකත් ගැළපෙන්න දාගෙන තියෙනවා නේ. ඉන්න මම fb req එකක් දාන්නම්. 😊
     

    somadantha

    Well-known member
  • Mar 7, 2008
    4,450
    430
    83
    Scotland
    දැන් හරිද? Elakiri එකේ මොකක් හරි අවුලක් වගේ. ඔන්ක attachment විදිහට දැම්මා.
    නිරෝෂා තලගල පෙන්නනවා නම් ඕන චැනල් එකකට අැඩ් දානවා යකෝ. 😂
    dan hari bro penawa.
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,831
    8,053
    113
    මෙන්න මෙතන...
    හප්පා. එ්කනෙ මම කිව්වෙ 19 වෙන්න අැති කියලා. 😂 දැන් අඳුර ගත්තා අයියව. Username එකත් ගැළපෙන්න දාගෙන තියෙනවා නේ. ඉන්න මම fb req එකක් දාන්නම්. 😊
    ela ela
     
    • Like
    Reactions: Indrajith Gamage