Hiru Mega Stars 3 හොල්ලන්න එන නිරෝෂා තලගල

Indrajith Gamage

Well-known member
  • Aug 15, 2020
    3,354
    5,930
    113
    35
    Moratuwa
    www.facebook.com
    Kavindya Dulshani na neda bun
    srilankanmodel_1514645083_7229172.jpg

    එයා නෑ. හැබැයි ගෙන්නන්න වටිනවා නේ?
     
    • Like
    Reactions: IMMuhandiram

    IMMuhandiram

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    10,862
    11,161
    113
    රෙනෝගෙ බම්බලපිටියෙ Apartment එකේ ඇදන් වලට ඉස්පාසුවක් නැති වෙන කාලයක් එනව ආයි මෙගා ස්ටාර් එක්ක.

    රෙනෝ තමා රෙනෝ.. සර්ගෙ ආසිර්වාදෙ තියෙන නිසා නිරෝදායන නීති අදාලම නැ කොල්ලගෙ චැනෙල් එකට.
    හොර ගෙඩිය ආයෙ බඩු ගොඩක් තලන්න නේද යන්නෙ😀

    සමාජ මාද්ය වල ඩීල් නැතුව කොරෝනා නිසා බඩු වේලි වේලි කොමෙන්ට්දානව දැකල රෙනෝගෙ පොඩ්ඩ රත්වෙලා වගේ. කොරෝනා නිසා ඩීල් නැති උන එවුන්ට චාන්ස් එකක් හදල දෙන එක සමාජ සත්කාරයක්නෙවැ
     
    • Love
    Reactions: ewijesekara

    Indrajith Gamage

    Well-known member
  • Aug 15, 2020
    3,354
    5,930
    113
    35
    Moratuwa
    www.facebook.com
    රෙනෝගෙ බම්බලපිටියෙ Apartment එකේ ඇදන් වලට ඉස්පාසුවක් නැති වෙන කාලයක් එනව ආයි මෙගා ස්ටාර් එක්ක.

    රෙනෝ තමා රෙනෝ.. සර්ගෙ ආසිර්වාදෙ තියෙන නිසා නිරෝදායන නීති අදාලම නැ කොල්ලගෙ චැනෙල් එකට.
    හොර ගෙඩිය ආයෙ බඩු ගොඩක් තලන්න නේද යන්නෙ😀

    සමාජ මාද්ය වල ඩීල් නැතුව කොරෝනා නිසා බඩු වේලි වේලි කොමෙන්ට්දානව දැකල රෙනෝගෙ පොඩ්ඩ රත්වෙලා වගේ. කොරෝනා නිසා ඩීල් නැති උන එවුන්ට චාන්ස් එකක් හදල දෙන එක සමාජ සත්කාරයක්නෙවැ

    අහිංසක, අවංකව ජීවත් වෙන මනුස්සයෙක්ට බොරු චෝදනා කරන්න එපා මනුස්සයෝ.
     

    chater.com

    Active member
  • Mar 29, 2013
    273
    82
    28
    බලමුකො. මේ පාර පොඩ්ඩක් milf theme එක වැඩියි. අනික contract අත්සන් කරලත් ඉවර වෙන්න ළඟයි. 😊
    thawama kattiya contract gahala iwara nadda ban.. okkoma keeyak innawada
     

    ewijesekara

    Well-known member
  • Mar 10, 2017
    4,148
    7,152
    113
    Back Bay-Beacon Hill, Boston
    රෙනෝගෙ බම්බලපිටියෙ Apartment එකේ ඇදන් වලට ඉස්පාසුවක් නැති වෙන කාලයක් එනව ආයි මෙගා ස්ටාර් එක්ක.

    රෙනෝ තමා රෙනෝ.. සර්ගෙ ආසිර්වාදෙ තියෙන නිසා නිරෝදායන නීති අදාලම නැ කොල්ලගෙ චැනෙල් එකට.
    හොර ගෙඩිය ආයෙ බඩු ගොඩක් තලන්න නේද යන්නෙ😀

    සමාජ මාද්ය වල ඩීල් නැතුව කොරෝනා නිසා බඩු වේලි වේලි කොමෙන්ට්දානව දැකල රෙනෝගෙ පොඩ්ඩ රත්වෙලා වගේ. කොරෝනා නිසා ඩීල් නැති උන එවුන්ට චාන්ස් එකක් හදල දෙන එක සමාජ සත්කාරයක්නෙවැ
    උඹ රෙනෝව පුද්ගලිකව දන්න එකෙක්ද මන්ද...:confused:
     

    Indrajith Gamage

    Well-known member
  • Aug 15, 2020
    3,354
    5,930
    113
    35
    Moratuwa
    www.facebook.com
    thawama kattiya contract gahala iwara nadda ban.. okkoma keeyak innawada
    උඹට සිංහල බැරිද බං? ඉවරයි කියලා දාල තියෙන post එක quote කරල ඉවර නැද්ද කියල අහනවා. 😂😂😂

    APOOOO hati balahanko, okiwa dekkoth naginneth ne malata.
    මළාට පස්සෙත් සමහරුන්ට rigor mortis වල ප්‍රතිඵලයක් විදිහට නගින්න පුළුවන්.

    උබ කරන්නේ හිරු එකයි ඒකේ යන ගෑනුන්වයි මෙකේ promote කරන එකනේ උබට කීයක් හම්බවෙනවද ?
    හම්බෙන ගණන් මෙහෙම කියන්නෙ මොකාද බං? 🤔