Hiru Mega Stars 3 හොල්ලන්න එන නිරෝෂා තලගල

saja

Well-known member
  • Jan 8, 2007
    16,232
    2
    10,818
    113
    Home Sweet Home
    බුරියානි .. :D
    Gennanna Barida Bn.. Patta eki

    80537400_2598556903594531_4250696164682235904_o.jpg
    126546900_3412050572245156_5874172012046910980_n.jpg



    39668827405_Kavindya_Dulshani.jpg

    ඩොන් පටෝන් ඩොන් පටෝන් ඩොන් පටෝන්


    ------ Post added on Mar 1, 2021 at 11:36 AM

    giya para ewa

    i2BCjCC.jpg

    ------ Post added on Mar 1, 2021 at 11:45 AM

    36827646_2158195084425697_4658114009306759168_o.jpg

    ------ Post added on Mar 1, 2021 at 11:47 AM
     
    Last edited:

    Ridunapm

    Well-known member
  • Jun 22, 2022
    2,005
    2,673
    113
    හායි මචන්ලා, ඔන්න අදත් ආවා තව වැදගත් නැති ජාතියක් අරගෙන. වැදගත් දේවල් delete කරල තිබුණානෙ. අවුලක් නෑ ඉතින්, මේ ජාතියෙනුත් ඕන තරම් ඇත.

    අද කියන්නෙ මේ පාර Mega Stars එකට එන නිරෝෂා ගැන. දන්න අය දන්නවා ඇති එයා 2nd season එකෙත් හිටියා. හැබැයි ඇඟ වැහෙන්න ඇඳුම් අඳින්න ඕන කියලා බයිලා ගහපු නිසායි, පාට්නර් වුණ ජූඩ් රෝගන්ස් එක්ක hot dance බෑ කියල කොස්සක් ඇද ගත්ත නිසායි එකම එක dance එකක් විතරයි කරේ.

    හැබැයි මේ පාර නම් ඒ අවුල් නෑ. Form කරලා ගත්ත නිසා එයා මේ පාර Mega Stars හොල්ලලා ගන්ඩ. දැන් එයා ඉන්නෙත් නියම කාලෙ. බබා ටිකක් ලොකු නිසා පොඩිම කාලෙ වගේ වගකීම් දැන් නෑ. අනික post-partum rediscovery සීන් එකේ හොඳම කාලෙ පටන් අරන්.

    දන්න අය දන්නවා ඇති මේක බබාලා හම්බුණ ගොඩක් ගෑනු අයට එන තත්ත්වයක්. බබාට අවුරුද්දක් දෙකක් ගියාට පස්සෙ එයාලා තමන්ගෙ ලස්සන ගැන වැඩිපුර හිතන්න පෙළඹෙනවා. ඔහේ හිටපු කෙනෙක් වුණත් gym ගිහින් ඇඟ slim කරගන්න, ටිකක් hot විදිහට අඳින්න එහෙම උත්සාහයක් ගන්නවා. Sex life එකේදිත් කලින් බෑම කියපු දේවල් පවා ට්‍රයි කරලා බලනවා. බබෙක් ඉන්න පාටක් පේන් නෑ කියල අහන එක තමයි එයාලගෙ ආසම වැඩේ වෙන්නෙ.

    ඉතින් මේක ඇත්තටම හරිම ලස්සන කාලයක්. ඒකෙන් අපිට තියෙන වැදගත් දේ තමයි මේ පාර නිරෝෂා තලගල Mega Stars බහින්නෙ කලින් තිබුණ prude කෑලි ටික ගෙදර තියලා. වචනයේ පරිසමාප්ත හොඳ හොඳ නැටුම් ටිකක් බලා ගන්න පුළුවන්.

    අනික මේ පාර Mega Stars එක හදන්නෙම the voice එක්ක තරඟෙට. ඉතින් grandiose කෑලිවලින් කිසිම අඩුවක් වෙන් නෑ. කලින් වගේ 720p කෑලි නෙවෙයි, තනිකරම 4K යන්නෙ. වස්තිලාගෙ වීඩියෝ එකෙන් පස්සෙ 8K ම. ගහන්න හදනවා කියලත් කතාවක් තියෙනවා. බලමු ඒකත්.

    මොනවා වුණත් මෙච්චර කල් බලා ගන්න අමාරු වුණ නිරෝෂා තලගලව ඇස් පුරා බලා ගන්න චාන්ස් එකක් එයි හැමෝටම. 😊


    View attachment 112848View attachment 112849View attachment 112850View attachment 112851View attachment 112852View attachment 112853View attachment 112854View attachment 112855View attachment 112856






    මේවා බම්ප් කරාට පාඩු නැහැ. 😂🙏