ElaKiri
ElaKiri

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Log in
Register

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Menu
Install the app
  • Forums
    New posts All threads Latest threads New posts Trending threads
    Trending Search forums
  • What's new
    New posts New ads New profile posts Latest activity
  • Free Ads
    Latest reviews Search ads
  • Members
    Current visitors New profile posts Search profile posts
  • Contact us

Latest ads

  • Ad icon
    I'll research & write an article - Rs. 2000 onwards
    • Blogerwiki
    • Updated: Thursday at 9:11 PM
  • House Plan
    House Plan
    • lenura
    • Updated: Wednesday at 11:05 AM
  • iphone x used
    iphone x used
    • AssassiN1
    • Updated: Sunday at 10:30 PM
  • කිතුල් තලප
    කිතුල් තලප
    • Manoj Suranga Bandara
    • Updated: Aug 29, 2026
  • Ad icon
    ව්‍යාපාර, Tuition පන්ති සහ Personal Portfolios සඳහා Web Setup එකක් රු. 9,099/- කට (වාර්ෂික renewal ර
    • thathsilura
    • Updated: Aug 27, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search

hiRu

  • Thread starter --dimandi--
  • Start date May 29, 2009
  • Forums
  • Sihala Piyasa (Sinhala Literature Forum)
  • Wenath (Other)
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
Prev
  • 1
  • 2
  • 3
Next
First Prev 2 of 3

Go to page

Next Last
sihina_lahiru

sihina_lahiru

Well-known member
  • Dec 6, 2008
    16,006
    382
    83
    35
    **මාතර**____
    • May 29, 2009
    • #21
    bonji said:
    ela ela ahamu ehenam
    Click to expand...
    oya ahannako.balanna..........
     
    Reply
    bonji

    bonji

    Well-known member
  • Jan 4, 2008
    3,449
    181
    63
    41
    E=382959.743, N=2844423.290
    • May 29, 2009
    • #22
    sihina_lahiru said:
    oya ahannako.balanna..........
    Click to expand...



    oya sure n confidence:yes: hanndane kiwee oyata kiyala
    oyama ahanna
    mokada kiyanne
    :confused:
     
    Reply
    sihina_lahiru

    sihina_lahiru

    Well-known member
  • Dec 6, 2008
    16,006
    382
    83
    35
    **මාතර**____
    • May 29, 2009
    • #23
    bonji said:
    oya sure n confidence:yes: hanndane kiwee oyata kiyala
    oyama ahanna
    mokada kiyanne
    :confused:
    Click to expand...
    pm da karanna ona ???
     
    Reply
    bonji

    bonji

    Well-known member
  • Jan 4, 2008
    3,449
    181
    63
    41
    E=382959.743, N=2844423.290
    • May 29, 2009
    • #24
    sihina_lahiru said:
    pm da karanna ona ???
    Click to expand...


    me thread 1 ma ahanna ?
     
    Reply
    sihina_lahiru

    sihina_lahiru

    Well-known member
  • Dec 6, 2008
    16,006
    382
    83
    35
    **මාතර**____
    • May 29, 2009
    • #25
    bonji said:
    me thread 1 ma ahanna ?
    Click to expand...
    eya nane bro..........
     
    Reply
    nmps

    nmps

    Well-known member
  • Nov 15, 2008
    3,554
    151
    63
    In your HEART
    • May 29, 2009
    • #26
    Actually It's Beautiful Sis
     
    Reply
    bonji

    bonji

    Well-known member
  • Jan 4, 2008
    3,449
    181
    63
    41
    E=382959.743, N=2844423.290
    • May 29, 2009
    • #27
    sihina_lahiru said:
    eya nane bro..........
    Click to expand...

    ehenam sorry thamai!!:rolleyes:
     
    Reply
    D

    --dimandi--

    Member
  • Jan 15, 2009
    2,390
    17
    0
    • May 29, 2009
    • #28
    mokada wenne?????
     
    Reply
    sihina_lahiru

    sihina_lahiru

    Well-known member
  • Dec 6, 2008
    16,006
    382
    83
    35
    **මාතර**____
    • May 29, 2009
    • #29
    --dimandi-- said:
    mokada wenne?????
    Click to expand...
    balanna..........
     
    Reply
    sihina_lahiru

    sihina_lahiru

    Well-known member
  • Dec 6, 2008
    16,006
    382
    83
    35
    **මාතර**____
    • May 29, 2009
    • #30
    bonji said:
    ehenam sorry thamai!!:rolleyes:
    Click to expand...
    try karala balamu machan....eya dan awilla wage........
     
    Reply
    bonji

    bonji

    Well-known member
  • Jan 4, 2008
    3,449
    181
    63
    41
    E=382959.743, N=2844423.290
    • May 29, 2009
    • #31
    --dimandi-- said:
    mokada wenne?????
    Click to expand...

    mara wedak wenne mokakhari kiyanna !!!!!!!:oo:
     
    Reply
    D

    --dimandi--

    Member
  • Jan 15, 2009
    2,390
    17
    0
    • May 29, 2009
    • #32
    bonji said:
    mara wedak wenne mokakhari kiyanna !!!!!!!:oo:
    Click to expand...

    monada kiyanne one?
     
    Reply
    [DC]ASW

    [DC]ASW

    Member
  • Jan 2, 2009
    2,158
    17
    0
    Sri Lanka
    • May 29, 2009
    • #33
    Nice One :D Thank:S
     
    Reply
    bonji

    bonji

    Well-known member
  • Jan 4, 2008
    3,449
    181
    63
    41
    E=382959.743, N=2844423.290
    • May 29, 2009
    • #34
    --dimandi-- said:
    monada kiyanne one?
    Click to expand...
    .

    ane mannnam danne monawa hari balala kiyala danna >>>:rolleyes:
     
    Reply
    sihina_lahiru

    sihina_lahiru

    Well-known member
  • Dec 6, 2008
    16,006
    382
    83
    35
    **මාතර**____
    • May 29, 2009
    • #35
    --dimandi-- said:
    monada kiyanne one?
    Click to expand...
    mam arayata qwwa oya poem 1 liyala thiyenne mata kiyala ..1 aththada nadda kiyala apita daganan ona ????
     
    Reply
    D

    --dimandi--

    Member
  • Jan 15, 2009
    2,390
    17
    0
    • May 29, 2009
    • #36
    sihina_lahiru said:
    mam arayata qwwa oya poem 1 liyala thiyenne mata kiyala ..1 aththada nadda kiyala apita daganan ona ????
    Click to expand...

    mata ganak denawa nam man kiyannam :P
     
    Reply
    sihina_lahiru

    sihina_lahiru

    Well-known member
  • Dec 6, 2008
    16,006
    382
    83
    35
    **මාතර**____
    • May 29, 2009
    • #37
    --dimandi-- said:
    mata ganak denawa nam man kiyannam :P
    Click to expand...
    ona na mama paga ganneth na denneth na.........
     
    Reply
    bonji

    bonji

    Well-known member
  • Jan 4, 2008
    3,449
    181
    63
    41
    E=382959.743, N=2844423.290
    • May 29, 2009
    • #38
    --dimandi-- said:
    mata ganak denawa nam man kiyannam :P
    Click to expand...





    comis 1 mata onana onna :yes:
     
    Reply
    D

    --dimandi--

    Member
  • Jan 15, 2009
    2,390
    17
    0
    • May 29, 2009
    • #39
    madei business 1k karaganna beluwa. :(
     
    Reply
    sihina_lahiru

    sihina_lahiru

    Well-known member
  • Dec 6, 2008
    16,006
    382
    83
    35
    **මාතර**____
    • May 29, 2009
    • #40
    --dimandi-- said:
    madei business 1k karaganna beluwa. :(
    Click to expand...
    CID 1 awilla dagena yai....
     
    Reply
    Prev
    • 1
    • 2
    • 3
    Next
    First Prev 2 of 3

    Go to page

    Next Last
    Show hidden low quality content

    Similar threads

    Blogerwiki
    Sirasa Voice vs Hiru Star - Pem sihine BATTLLE
    • Blogerwiki
    • Jul 2, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    3
    Views
    180
    Jul 2, 2026
    charitha2011
    charitha2011
    dog123
    hiru news fb page ban
    • dog123
    • Feb 6, 2026
    • News and Updates
    Replies
    4
    Views
    527
    Feb 7, 2026
    ozykolla
    O
    bonty89
    Mr.Mrs (Mr.මිසිස්)
    • bonty89
    • May 11, 2026
    • Movies TV and Radio
    Replies
    2
    Views
    454
    May 14, 2026
    Reincarnator
    Reincarnator
    OpenSpace
    TV dan wal wela neda
    • OpenSpace
    • May 24, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    12
    Views
    600
    May 25, 2026
    Bitter Truth
    B
    CorD SaC
    නාලන්ද සීන් එක ගමේ ස්කෝලයක් උනානම්
    • CorD SaC
    • Jan 26, 2026
    • ElaKiri Talk!
    • 2
    Replies
    26
    Views
    1K
    Jan 27, 2026
    kalana putha 97
    kalana putha 97
    Share:
    Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Share Link
    • ElaKiri Main
    • Contact us
    • Terms and rules
    • Privacy policy
    • Help
    • RSS

    The Largest Sri Lankan Online Community
    Top Bottom