අනිත් බැංකුවල E-Banking වලටත් කපනවද?Finacle Alert Charges - SMS alert fee
View attachment 234462
https://www.hnb.net/retail-services-tariff
අනිත් බැංකුවල E-Banking වලටත් කපනවද?Finacle Alert Charges - SMS alert fee
View attachment 234462
https://www.hnb.net/retail-services-tariff
mama salary based thama hadala thiyenne FD mukuth dala na habai oya rate ekanan unge normal customerlata denawata wada wadiyen ganna puluwan qwa pinnacal client lata eka sure na habai dala nathi nisaFree dena ewa waten cover karagannawa api hithanawatath wada wediyen
100 laks tibila mn DFCC acc ekak heduwa nam.. 100 laks mn 1Year FD demmoth.. 1Y rates 7.5 , other banks (HNB - 8.5)
1% adui. Ethanama DFCC bank ekata 1 laks wasi , 1 year walata..
Koti ganan salli tiyena hamuduru kenkuth DFCC salli daala tibbe.. pahugiya tike news wala giye ( K sujeewa husband murder) .. oya banks hariyata niyamanaya wenawada danneth neha ( central banks ekata report karana ewa) .. Janith kiyala getayekuth allan freelancing karana ayawa DFCC ekata join karaganna marketing paarakuth yanawa dekka.
Eka kohomath debit card ekath ekka active wenava neda?Debit Card Withdrawal SMS Alerts වලට සල්ලි කැපෙන්නේ නෑ නේද? ඒක ඇක්ටිව් කරගන්නේ කොහොමද?
Eka kohomath debit card ekath ekka active wenava neda?![]()
Oyage phone number eka update karalada thiyenne?මට මැසේජ් එකක් එන්නෙ නැහැ ඩෙබිට් කාඩ් එකෙන් විත්ඩ්රෝ කලාම.
atm ekenma phone number eka daganna oni mathaka widihata ethokota hariමට මැසේජ් එකක් එන්නෙ නැහැ ඩෙබිට් කාඩ් එකෙන් විත්ඩ්රෝ කලාම.
Oyage phone number eka update karalada thiyenne?
atm ekenma phone number eka daganna oni mathaka widihata ethokota hari
mama eka parak phone number eka wenas kara. ita psse mageth atm eken msg awe naha. passe atm ekema thiyenawa phone number eka wenas karanna option ekak eke dunnahama hari giya.මම HNB එකවුන්ට් එක හදනකොටම ඇප්ලිකේෂන් එකේ පෝන් නම්බර් එක පුරවලා දුන්නේ. EBanking App එකේ පේමන්ට් එකක් කරනකොට OTP එක එන්නේ ඒ නම්බර් එකට.
Call karala cancel karanna puluwanda bn ?Call karala SMS Alarts off Karala Danna kiyanna.