HNB එකේ මෙහෙම සල්ලි කැපෙනවද උඹලගෙත්?

isurutmv

Well-known member
  • May 1, 2013
    1,959
    833
    113
    29
    Gampaha
    Free dena ewa waten cover karagannawa api hithanawatath wada wediyen

    100 laks tibila mn DFCC acc ekak heduwa nam.. 100 laks mn 1Year FD demmoth.. 1Y rates 7.5 , other banks (HNB - 8.5)
    1% adui. Ethanama DFCC bank ekata 1 laks wasi , 1 year walata..

    Koti ganan salli tiyena hamuduru kenkuth DFCC salli daala tibbe.. pahugiya tike news wala giye ( K sujeewa husband murder) .. oya banks hariyata niyamanaya wenawada danneth neha ( central banks ekata report karana ewa) .. Janith kiyala getayekuth allan freelancing karana ayawa DFCC ekata join karaganna marketing paarakuth yanawa dekka.
    mama salary based thama hadala thiyenne FD mukuth dala na habai oya rate ekanan unge normal customerlata denawata wada wadiyen ganna puluwan qwa pinnacal client lata eka sure na habai dala nathi nisa
     

    EKGuest

    Well-known member
  • Nov 16, 2022
    3,206
    5,704
    113
    Debit Card Withdrawal SMS Alerts වලට සල්ලි කැපෙන්නේ නෑ නේද? ඒක ඇක්ටිව් කරගන්නේ කොහොමද?
     

    EKGuest

    Well-known member
  • Nov 16, 2022
    3,206
    5,704
    113
    Oyage phone number eka update karalada thiyenne?

    atm ekenma phone number eka daganna oni mathaka widihata ethokota hari

    මම HNB එකවුන්ට් එක හදනකොටම ඇප්ලිකේෂන් එකේ පෝන් නම්බර් එක පුරවලා දුන්නේ. EBanking App එකේ පේමන්ට් එකක් කරනකොට OTP එක එන්නේ ඒ නම්බර් එකට.
     
    • Like
    Reactions: RottenCOLT

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,565
    16,396
    113
    මම HNB එකවුන්ට් එක හදනකොටම ඇප්ලිකේෂන් එකේ පෝන් නම්බර් එක පුරවලා දුන්නේ. EBanking App එකේ පේමන්ට් එකක් කරනකොට OTP එක එන්නේ ඒ නම්බර් එකට.
    mama eka parak phone number eka wenas kara. ita psse mageth atm eken msg awe naha. passe atm ekema thiyenawa phone number eka wenas karanna option ekak eke dunnahama hari giya.
     
    • Like
    Reactions: EKGuest