Holdings කියල company එකක් register කරන්නෙ කොහොමද?

Jalitha Silva

Member
Mar 15, 2011
98
6
0
34
Colombo
Holdings කියල company එකක් register කරන්නෙ කොහොමද?

මචං මට කියන්නකො "Holdings" කියල company එකක් register කරන්නෙ කොහොමද කියලා... උදාහරණයක් විදියට ලංකාවෙ තියෙන්නෙ මචං Jat Holdings, Sewana Holdings, Radalla Holdings වගේ ඒවා.... එහෙම එකක් register කරන්න මොනවද ඕනේ සුදුසුකම්...? :eek::eek::eek::eek:
 

mr90486

Well-known member
  • Sep 2, 2008
    1,705
    1,476
    113
    Everywhere
    Holding company means it holds one or more other companies. All the child companies are managed under the Holding company. For example, EAP holdings manage EAP media network, Swarnamahal branches island wide, and ETA finance ...etc. So you get the point right.

    To register any company you must go to company register's office @ colombo 10 (http://www.drc.gov.lk/App/comreg.nsf?Open)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Holding_company
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    ඔතන මම හිතන්නෙ සමාගම් ගොඩක් එක සමාගම් නාමයක් යටතේ තියෙන එක වෙන්න ඕනා මචන් හරියටම දන්නෙ නැහැ පොඩ්ඩක් හොයල බලපන් සමාගම් මැදුරෙන් එහෙම
     

    Banned!

    Member
    Jun 30, 2013
    10,779
    1,070
    0
    PVT LTD register karana widiyatama thama ban, article eka a widiyata hada ganna oni. ubata passe biz godak karanna pulwan widiyata
     

    vinura kithmal

    Well-known member
  • Oct 19, 2014
    11,498
    3,496
    113
    සිංහලේ
    oyaaata kamathi nam holding kiyala daaganna puluwan :p
    holdigns kiyanne thawa compnay wala aithi kaarayek ta
    law walinma kiyanwa nam holding company is a company which controls subsidiary comapanies ;)