Huawei B880 රවුටර් එක unlock කරන්න පුලුවන්ද?

Madush007

Active member
  • Feb 10, 2015
    341
    57
    28
    Machanla, Huawei B880 4G රවුටර් එක unlock කරන්න පුලුවන්ද?

    Danna kenek innawanam please kiyanna.
     
    • Like
    Reactions: kinkon

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,320
    24,522
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    router එක use කරල නෑ මචන්. හරියකට කියන්න දන්නෙ නෑ.


    මේකෙ තියෙන code එක අරගෙන bookmark විදියට save කරන්. router එකට ලොග් වෙලා bookmark එක click කලාම option පෙන්නයි. ඒකෙන් බලන්න band enable කරගන්න.

    මේකත් huawei router manage කරන tool එකක්. api option තියෙනව. try එකක් දීල බලන්න.
    https://mega.nz/file/1WRiEYCQ#dqLk_FW6oFVYzq9JXwh6OKXL4XIghU0KZfHl5Bj96xI
     

    Madush007

    Active member
  • Feb 10, 2015
    341
    57
    28
    router එක use කරල නෑ මචන්. හරියකට කියන්න දන්නෙ නෑ.


    මේකෙ තියෙන code එක අරගෙන bookmark විදියට save කරන්. router එකට ලොග් වෙලා bookmark එක click කලාම option පෙන්නයි. ඒකෙන් බලන්න band enable කරගන්න.

    මේකත් huawei router manage කරන tool එකක්. api option තියෙනව. try එකක් දීල බලන්න.
    https://mega.nz/file/1WRiEYCQ#dqLk_FW6oFVYzq9JXwh6OKXL4XIghU0KZfHl5Bj96xI

    Thanks machan. Man try ekak deela balannam ;)
     

    starcred007

    Well-known member
  • Jul 4, 2020
    1,801
    2
    2,070
    113
    On a Cloud
    router එක use කරල නෑ මචන්. හරියකට කියන්න දන්නෙ නෑ.


    මේකෙ තියෙන code එක අරගෙන bookmark විදියට save කරන්. router එකට ලොග් වෙලා bookmark එක click කලාම option පෙන්නයි. ඒකෙන් බලන්න band enable කරගන්න.

    මේකත් huawei router manage කරන tool එකක්. api option තියෙනව. try එකක් දීල බලන්න.
    https://mega.nz/file/1WRiEYCQ#dqLk_FW6oFVYzq9JXwh6OKXL4XIghU0KZfHl5Bj96xI

    Machan uda thiyena code eka oona huawei router ekkata use karanna puluwanda?