HUAWEI Y9 Prime VS Xiomi Note 8 vs Huawei p30 lite?

husa

Well-known member
  • Mar 22, 2008
    1,422
    475
    83
    Me phone 3ma yanne rs 30,000 to 35,000 range eke..danna kenek kiyanawada me 3n camera eka hodama phone eka mokakada kiyala.specially selfie wala quality eka
     

    androlanka

    Well-known member
  • Aug 5, 2014
    3,179
    1,416
    113
    mamath hoyanawa hoda phone ekak rs 30,000 wage..mata hithenne xiomi note 8 eka thama hoda overall baluwoth..camera walin num mokakda kiyala danne na
     

    Kodiya97

    Well-known member
  • Feb 22, 2018
    10,626
    22,774
    113
    අම්බකිස්ස
    යලුවෙක් xiomi note 8 එකක් තියන් ඉන්නවා..අවුලක් නෑ වගේ හැබයි...කැම් එක උඩට එන ෆෝන් එක නේද ?
     

    SLCRI

    Well-known member
  • Feb 28, 2011
    8,076
    1,060
    113
    යලුවෙක් xiomi note 8 එකක් තියන් ඉන්නවා..අවුලක් නෑ වගේ හැබයි...කැම් එක උඩට එන ෆෝන් එක නේද ?
    K 30 ban e :P
     

    SLCRI

    Well-known member
  • Feb 28, 2011
    8,076
    1,060
    113
    machan meka hoday kiyanna reason eka mokakda?



    meka balapan:

    https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9814&idPhone2=9742&idPhone3=9545



    11.gif