Hutch YouTube Unlimited යූස් කරන ගුපියො වරෙල්ල

Rontmir

Well-known member
  • May 27, 2021
    7,775
    11,795
    113
    මහනුවර
    unta 3n parak call kala. eka wenna ba kiyanawa. anthimata ekek finally complaint ekak log kala ekath wadak une na.
    eka nisa YT pack eka atharala unge ara 10gb, 20gb offer eka enable un nisa dan eka danawa.
    අන්ලිමිටඩ් පැකේජ් එක දාපන්. 3 month එක රුපියල් 3150 unlimited data, unlimited call. මම නම් ඒක දාන්නෙ.
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    අන්ලිමිටඩ් පැකේජ් එක දාපන්. 3 month එක රුපියල් 3150 unlimited data, unlimited call. මම නම් ඒක දාන්නෙ.
    slt fiber ekath thiyenawane bn. ekath ekka mekath gaththoth net wiyadama wadi. fiber eka disconnect karannath ba, fiber eka pattama stable nisa.
    mage office eken dunna dialog dongle eka connection ehema fail wena welawata fiber eka thama ekama pihita. hutch ekath godak welawata slow wenawa hotspot dammama.
     

    Ulti

    Well-known member
  • Jan 25, 2023
    1,179
    2,416
    113
    අන්ලිමිටඩ් පැකේජ් එක දාපන්. 3 month එක රුපියල් 3150 unlimited data, unlimited call. මම නම් ඒක දාන්නෙ.
    :(
    Screenshot_20230625-095539.png
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    Hutch wala eda idan tyana case ekak thama hadala na e kiyanne oka.

    kobitel oneshot package eka 989 dagatha un khmada thathwe. Samahara un dala thiba data roleover tyanwalu

    thawa kattiyata 40-50gb awila

    hutch mega deal tyana unta nam wasima hutch thama

    hamotama hambenne nane.