ow bn man msg ekak damma.ehenam complaint ekak danna wei.
mekata msg ekak dala balapan mchn ube aulath kiyala.
WhatsApp : 0788 777 111
ow bn man msg ekak damma.ehenam complaint ekak danna wei.
thanks machan, danna one msg ekakow bn man msg ekak damma.
mekata msg ekak dala balapan mchn ube aulath kiyala.
WhatsApp : 0788 777 111
unta 3n parak call kala. eka wenna ba kiyanawa. anthimata ekek finally complaint ekak log kala ekath wadak une na.Call customer care. Simple
අන්ලිමිටඩ් පැකේජ් එක දාපන්. 3 month එක රුපියල් 3150 unlimited data, unlimited call. මම නම් ඒක දාන්නෙ.unta 3n parak call kala. eka wenna ba kiyanawa. anthimata ekek finally complaint ekak log kala ekath wadak une na.
eka nisa YT pack eka atharala unge ara 10gb, 20gb offer eka enable un nisa dan eka danawa.
slt fiber ekath thiyenawane bn. ekath ekka mekath gaththoth net wiyadama wadi. fiber eka disconnect karannath ba, fiber eka pattama stable nisa.අන්ලිමිටඩ් පැකේජ් එක දාපන්. 3 month එක රුපියල් 3150 unlimited data, unlimited call. මම නම් ඒක දාන්නෙ.
Data:0, Credit:0 උනත් යූටියුබ් වැඩ, ඇඩ් වලට කැපෙනවද දන්නේ නෑ.mageth anytime data tika tika aduwenawa bal iddi. eka iwara unama yt wada nathi wenawa
අන්ලිමිටඩ් පැකේජ් එක දාපන්. 3 month එක රුපියල් 3150 unlimited data, unlimited call. මම නම් ඒක දාන්නෙ.