Supermarket eke kalayak bala bala giya brand ekak ada kala baluwa, Hamma patta ban. ice cream kottuwak wage godak nuts, chocolate chips ambanaka dala tiyenawa meke
meka Lankawe nam tiyeda danne naha. Brand eka nam USA ekakkohe hadana ekakda?
Thota mona haagen daz da ponnappu..Haagen Daz
B&J is from USAkohe hadana ekakda?
dan wadak naha, fruit and nut eka thami ithuruāļ¸āˇāˇāˇ āļāˇāļāˇāļąāˇ highland āļāļ āļāļ¸āˇ āļ¸āļ§āļąāļ¸āˇ āˇāˇāļ¯āļ¸.
Alerics elephant house wage bn.āļŊāļāļāˇāˇāˇ āļąāļ¸āˇ highland āˇāˇāļŗāļēāˇ.
Alerics ice crem āļąāļ¸āˇ āļ´āļ§āˇāļ§..
āļģāļ§ āļ⎠āļāļģāļ¸āˇ āļąāˇāļāˇāˇ āļāļāˇ
godak un kiyanawa ehema. loku hodan na 12$![]()
![]()
Supermarket eke kalayak bala bala giya brand ekak ada kala baluwa, Hamma patta ban. ice cream kottuwak wage godak nuts, chocolate chips ambanaka dala tiyenawa mekeset unot kala balapalla