IDM බාගෙන Crack/Patch කරන්න ලින්ක් එකක් දෙන්න පුලුවන්&#350

shirosh89

Member
Mar 15, 2010
374
35
0
IDM බාගෙන Crack/Patch කරන්න ලින්ක් එකක් දෙන්න පුලුවන්&#350

පීස් :rofl::rolleyes::D
 

sylar**

Well-known member
  • Jan 12, 2011
    4,708
    293
    83
    Brave New World
    IDM dan chrome wala extension eka hariyata wada karanne naha. crash wenawa. video recognize karanneth naha hariyata. Eagleget nam patta. free hinda kelinma update wenawa. IDM wage update ena hama weletama uninstall karala install karanna oneth naha.
     

    TheNewThinker

    Well-known member
  • Dec 5, 2016
    1,458
    201
    63
    kanthare
    ai ban idm ma use karanne. thawa ona tharam ewa tiynwa hoda ewa.

    eagal get kiyanne ea wage thwa ekak.

    firefox walta extention ekak tiyenwa downthem all kiyala.

    multi thred walin dowload karana hama ekama wage idm wagema speed enwa.