Uba kiyana katawa atta,eth advice aranwat hadanna munge ekekwat nadda ban.programme karanna unat ehe idan pullwan.attaama lajjai IESL eka gana.unta one salli kalakanni
Uba kiyana katawa atta,eth advice aranwat hadanna munge ekekwat nadda ban.programme karanna unat ehe idan pullwan.attaama lajjai IESL eka gana.unta one salli kalakanni
මමත් field eke inne.අපිටත් ඔහොම උනම Video cl ekak හරි aran adivce arana Hadanawa.Eka karannat knowwdge ekak one එහෙමත් එකෙක් වත් මෙහෙ????ඕවා repair කරන්නත් දන්නා එවුන් ඕනේ තමා
එක දිගට වැඩ කරන යද්දී ඕනෑම දෙක ලෙඩ එන්න පුළුවන්
අපේ උන්ට කර ගන්න බැරිනම් ගෙන්නපු රටට හරි යවලා ඕවා පුරුදු කරලා තියන්න තිබ්බා
ඉදල හිටල PCR test එකක් කරන්න වගේ ගෙනල්ලා ඇති.. මේ වගේ load එකක් දරන එක තමයි ප්රශ්නෙ .. ඒත් ඉතින් ඔය ජාතියේ test equipments එකයිද ඇත්තේ ?? අනේ මංදාOwa godak closed systems. Service ekath ekkama thama wikunanne.
Ape unge awula thama backup plan ekak nathiwa eka digata ekama machine eka use karapu eka.
Monaunat dan Chinek enakan inna epai ban.Engineer council wage ewa one Jathika prasmekadi wisadun denna.balanpan result kiyaka parakkuda dan.aru enakn inn one balagenaOwa godak closed systems. Service ekath ekkama thama wikunanne.
Ape unge awula thama backup plan ekak nathiwa eka digata ekama machine eka use karapu eka.
Uba kiyana eka attaa.machine kiyana ewa kadena eka samanaya ekak.e wage ewa hadaganna ba kiyanne ratakata wadak tynawada ban.Mnatada oya Engineering Council ?unta pothe danuma witraiඉදල හිටල PCR test එකක් කරන්න වගේ ගෙනල්ලා ඇති.. මේ වගේ load එකක් දරන එක තමයි ප්රශ්නෙ .. ඒත් ඉතින් ඔය ජාතියේ test equipments එකයිද ඇත්තේ ?? අනේ මංදා
Kiyala wadak na bn. Hadda parana ekak wenna athi.ඉදල හිටල PCR test එකක් කරන්න වගේ ගෙනල්ලා ඇති.. මේ වගේ load එකක් දරන එක තමයි ප්රශ්නෙ .. ඒත් ඉතින් ඔය ජාතියේ test equipments එකයිද ඇත්තේ ?? අනේ මංදා