If u Want den only help me

SK143

Well-known member
  • Dec 14, 2007
    3,335
    87
    48
    ρυи¢нι яσмαуα
    its not allowed ne kolla... rules are rules kata unat ekai... oyata vitarak chance eka dunnot hemotama chance eka denna venava... etakota ek ekat anit websites vage advertising websites godatama vatenava....

owa allowed neti nisa tamai ek eka unique genuine community website ekak vela tiyenne... ekai ek eka mechchara success vennet... eka nisa oya links aiyn karanna macho...

spamming is not allowed.... sorry....

tremigues

Well-known member
  • Dec 24, 2006
    4,033
    164
    63
    kandy
    SK143 said:
    its not allowed ne kolla... rules are rules kata unat ekai... oyata vitarak chance eka dunnot hemotama chance eka denna venava... etakota ek ekat anit websites vage advertising websites godatama vatenava....

owa allowed neti nisa tamai ek eka unique genuine community website ekak vela tiyenne... ekai ek eka mechchara success vennet... eka nisa oya links aiyn karanna macho...

coolgayathra

Member
    Jan 18, 2009
    35,418
    61
    0
    ....Sri lanka..Land of brave lions...
    SK143 said:

:D :yes: