i'm gonna try nofap 6 months

Boole

Well-known member
  • Nov 4, 2015
    5,777
    6,854
    113
    One week, Two weeks wage try karapan ita wada therumak na.
    Thawa workout karapan
    Sugar nawaththalama dapan
    FB, social media usage eka limit karapan
    Wim hof breathing exercise daily karapan

    oya okkoma system ekak wage karapan nathuwa 6 month no fap kiyanne therumak nathi wadak.
     
    • Like
    Reactions: JokerFan

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,292
    34,958
    113
    මම නම් කියන්නේ වැල බල බල බලෙන් හස්ත කර්මාන්ත කරන්න ඕන නෑ. ඒත් ස්වාභාවිකව මෝල් අමාරුව වැඩි වූ විට කර්මාන්තයේ යෙදිය යුතයි.
     

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    116,005
    2
    116,156
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    sexy black and white GIF