Chicken Tikka Masala with Butter naan / Butter chicken Masala with Butter naan
amila_mp Well-known member Oct 25, 2007 6,061 1,686 113 ~ Note3One ~ Feb 5, 2023 #81 Chicken Tikka Masala with Butter naan / Butter chicken Masala with Butter naan Reactions: kinkon and siri_ayya
nicjosh83 Well-known member Oct 19, 2018 30,635 17,044 113 Feb 5, 2023 #82 shenat said: මෙහේ නං සුපිරි ඉන්දියන් කඩ කීපයක් තියෙනවා. Click to expand... NEMISIS said: ඔය සයිවර් කඩයි වෙජිටේරියන් කඩ වලයි තමයි මෙලෝ රහක් නැති කෑම තියෙන්නෙ සුපිරි ඉන්දියන් රෙස්ටුරන්ට් තියනවා පට්ටම රස කෑම තියන Click to expand... Ehema ewa na ban.mama oya hungak try Karala thiyanawa
shenat said: මෙහේ නං සුපිරි ඉන්දියන් කඩ කීපයක් තියෙනවා. Click to expand... NEMISIS said: ඔය සයිවර් කඩයි වෙජිටේරියන් කඩ වලයි තමයි මෙලෝ රහක් නැති කෑම තියෙන්නෙ සුපිරි ඉන්දියන් රෙස්ටුරන්ට් තියනවා පට්ටම රස කෑම තියන Click to expand... Ehema ewa na ban.mama oya hungak try Karala thiyanawa
llrajitha Well-known member Jan 11, 2008 6,971 1,086 113 Feb 5, 2023 #83 siri_ayya said: ලබන සෙනසුරාදා කොට්ටාව හරහා පිළියන්දල ට යනවා.. පිළියන්දල indian restuarant එකක් දැක්කා.. මේ කෑම ටික try කරලා බලන්න ඕනෙ.. Tfs all Click to expand... Sri Sai Bhavan? Oke thiyena cheese +onion/ cheese masala dosa. Masala tea ekath ekka try karanna. samahara ewa godak sarai habai. sahena kalekin gihin naa. issaranam quality kaama.
siri_ayya said: ලබන සෙනසුරාදා කොට්ටාව හරහා පිළියන්දල ට යනවා.. පිළියන්දල indian restuarant එකක් දැක්කා.. මේ කෑම ටික try කරලා බලන්න ඕනෙ.. Tfs all Click to expand... Sri Sai Bhavan? Oke thiyena cheese +onion/ cheese masala dosa. Masala tea ekath ekka try karanna. samahara ewa godak sarai habai. sahena kalekin gihin naa. issaranam quality kaama.