Mine too machan..:love::D:yes::cool:! boruuuuuuuuuuuuuuu:P
inspiron Well-known member May 27, 2014 24,986 17,618 113 Nowhere Sep 21, 2018 #21 M a d d i e said: Mine too machan..! Click to expand... boruuuuuuuuuuuuuuu
M a d d i e Well-known member Dec 1, 2015 2,993 1,602 113 ගොතම් නගරයේ Sep 21, 2018 #22 KasunKDP said: Lankawe koheda hutto ochara awanthi la... Thopi ennama ekek gana kynwa atte... Click to expand... අරූගේ කෙලි පැටික්කි නම් කොහොමද දන්නෑ! මගේ එක්කෙනා පොඩි කාලේ ඉඳලා හැදිලා තියෙන්නේ ඩුබායි වල. අපිලා දෙන්නා ෆට්ටම ක්ලෝස් ෆ්රෙන්ඩ්ස්ලා මචන්! මෙයා නැවතිලා හිටියේ අපේ ගෙවල් කිට්ටුව කොන්වන්ට් එකේ.....!!!
KasunKDP said: Lankawe koheda hutto ochara awanthi la... Thopi ennama ekek gana kynwa atte... Click to expand... අරූගේ කෙලි පැටික්කි නම් කොහොමද දන්නෑ! මගේ එක්කෙනා පොඩි කාලේ ඉඳලා හැදිලා තියෙන්නේ ඩුබායි වල. අපිලා දෙන්නා ෆට්ටම ක්ලෝස් ෆ්රෙන්ඩ්ස්ලා මචන්! මෙයා නැවතිලා හිටියේ අපේ ගෙවල් කිට්ටුව කොන්වන්ට් එකේ.....!!!
M a d d i e Well-known member Dec 1, 2015 2,993 1,602 113 ගොතම් නගරයේ Sep 21, 2018 #23 inspiron said: boruuuuuuuuuuuuuuu Click to expand... අඩෝව්! බොලා දන්නවැයි මැඩියගේ ඒ කාලේ හපන්කම්.....???
inspiron said: boruuuuuuuuuuuuuuu Click to expand... අඩෝව්! බොලා දන්නවැයි මැඩියගේ ඒ කාලේ හපන්කම්.....???
hancok Well-known member Aug 16, 2008 36,594 19,049 113 පිළි-ඇඳි-දොළ Sep 21, 2018 #24 tikak wenas karapu tata nano ekak wage interior ehema
Banks PLK Well-known member Apr 18, 2010 3,995 412 83 AUH, CMB , DXB Sep 21, 2018 #25 M a d d i e said: Mine too machan..! Click to expand...
O Opinion Member May 20, 2018 2,904 185 0 Sep 21, 2018 #26 looks like it has a feminist name like dam rajini
shenic_v2.0.0 Member Sep 17, 2016 2,287 351 0 Sep 21, 2018 #27 උන්ගේ වාහන වල ගිහින් බයිසිකලයක් වත් හදන්නැති අපි උන්ට හිනා වෙමු.