Informatics International Limited එකේ වැඩ කරපු කවුරුහරි ඉන්නවද?

Chuuti kukuu

Member
Dec 24, 2021
4
2
3
Informatics International Limited එකේ work environment එක ගැන අදහසක් තියෙනවද? එහෙම වැඩ කරපු කවුරුහරි ඉන්නව නම් මට පොඩ්ඩක් විස්තර දැනගන්න ඕනෙ.
 
  • Like
Reactions: kinkon

kalhara96

Well-known member
  • Aug 7, 2010
    4,911
    2,976
    113
    අහවල් තැන
    90s walanam supiri company ekak
    e dawas wala lankawe IT dominance eka thibila thiyenne okatalu
    passport office eke ehema thamath duwannne unge systems walin
    IIT eke mother company ekath oka
    99x, IFS wage company lankawe incubate kaleth informatics eken
    present situation eka gananam loku idea ekak naha
     

    san**

    Well-known member
  • Feb 21, 2012
    5,707
    8,981
    113
    kandy
    mama kalin wada kara. IIT group eke company ekak thamai IIL . essara godak hoda company ekak. employee eka godak facilities dila tibuna essara nam. dan nam tikak awul kiyala thamai aranchiya. Lankawe Air port eke imigration system eka, NIC system wage godak ewa e kale kara. godak ma sate ptoject thamai awe.
     

    Chuuti kukuu

    Member
    Dec 24, 2021
    4
    2
    3
    90s walanam supiri company ekak
    e dawas wala lankawe IT dominance eka thibila thiyenne okatalu
    passport office eke ehema thamath duwannne unge systems walin
    IIT eke mother company ekath oka
    99x, IFS wage company lankawe incubate kaleth informatics eken
    present situation eka gananam loku idea ekak naha
    Thank you so much

    present situation eka chora
    Ehema da 🥺
    ------ Post added on Jan 7, 2022 at 9:12 PM

    mama kalin wada kara. IIT group eke company ekak thamai IIL . essara godak hoda company ekak. employee eka godak facilities dila tibuna essara nam. dan nam tikak awul kiyala thamai aranchiya. Lankawe Air port eke imigration system eka, NIC system wage godak ewa e kale kara. godak ma sate ptoject thamai awe.
    Thank you so much!!
    ------ Post added on Jan 7, 2022 at 9:13 PM

    mama kalin wada kara. IIT group eke company ekak thamai IIL . essara godak hoda company ekak. employee eka godak facilities dila tibuna essara nam. dan nam tikak awul kiyala thamai aranchiya. Lankawe Air port eke imigration system eka, NIC system wage godak ewa e kale kara. godak ma sate ptoject thamai awe.
    Thank you so much!!
    Bump (chuuti)
    🥺🥺🥺❤❤❤❤❤❤
    ------ Post added on Jan 7, 2022 at 9:13 PM