Thank you @kevin_levindanna taramin shape. wada karala na
Thank you so much90s walanam supiri company ekak
e dawas wala lankawe IT dominance eka thibila thiyenne okatalu
passport office eke ehema thamath duwannne unge systems walin
IIT eke mother company ekath oka
99x, IFS wage company lankawe incubate kaleth informatics eken
present situation eka gananam loku idea ekak naha
Ehema dapresent situation eka chora
Thank you so much!!mama kalin wada kara. IIT group eke company ekak thamai IIL . essara godak hoda company ekak. employee eka godak facilities dila tibuna essara nam. dan nam tikak awul kiyala thamai aranchiya. Lankawe Air port eke imigration system eka, NIC system wage godak ewa e kale kara. godak ma sate ptoject thamai awe.
Thank you so much!!mama kalin wada kara. IIT group eke company ekak thamai IIL . essara godak hoda company ekak. employee eka godak facilities dila tibuna essara nam. dan nam tikak awul kiyala thamai aranchiya. Lankawe Air port eke imigration system eka, NIC system wage godak ewa e kale kara. godak ma sate ptoject thamai awe.
Bump (chuuti)