TAP and Scroll එක ඉස්සර ඉදන් තියෙන දෙයක් බං, නිකං පහලට බලන් යන ගමන් එක ෆොටෝ එකක් දිහා ටිකක් බලන් හිටියා නම් ඊට පහලින් එන්නෙ ඒකටම සම්භන්ද ඒවා,
උදාහරනකයකට අපි කාර් එකක ෆොටෝ එකක් බලන් හිටියා නම් පහලින් එන ඇඩ් පවා එන්නෙ වාහන ගැන සම්භන්ද ඒවා,
මාර්ක් ස්අකර්බර්ග් කාරයා ගෙන් අර නඩුව අහන වෙලාවෙ අහන ප්රශ්න ටික බලන්න යූටුබ් එකේ, අපි ගැන අපිවත් නොදන්න දේව්ල් සේව් වෙලා තියෙනවා බං උන්ගේ Data Center වල.
වැඩිය මුකුත් ඕන නැ, Google Timeline ගැන Google My Activity ගැන කීයෙන් කීදේනාද දන්නෙ,
2016 පෙබරවාරි 05 වෙනිදා 10.45 ට අපි කොහෙද හිටියෙ මොනාද අපේ හිතේ තිබ්බෙ කියලා අපි එකෙක්ට වත් මතක නැ, ඒත් Timeline එකයි, Activity එකයි බලපු ගමන් ඔක්කොම හොයාගන්න පුලුවන්.