International school යන කොල්ලෙක් ආච්චිව මරලා නේද ? 🤣

Psychotics

Active member
  • Nov 26, 2023
    117
    246
    43
    ඇයි බං පාතාලෙයි උනුයි හාමුදුරුවොයි නම ඉස්සරහට ගම දාන්නෙ?
    ගැම්මක් තියෙන්නේ එතකොට තමයි. නිකං උඹ නම කියන එකට ගමේ නම ඉස්සරහට දාලා කියපන් බලන්න ඕනම කෙනෙක් ටිකක් හරි බය වෙනව
    උදා . දොඩංගොඩ පුස්කොටා
    අංගම්මන සුමන
     
    • Like
    Reactions: waca

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,892
    113
    ගත්ත උදාහරනෙනම් වැඩකට නෑ හැබැයි පොයින්ට් එකක් තියෙනව. ඉන්ටර්නැෂනල් ස්කූල් වලට කිසිම නියාමනයක් නම් නෑ තමා. දෙමාපියොන්ට වෙන විසඳුමකුත් නෑ. හොඳ රජයේ ඉස්කෝලෙකට දැම්මෙ නැත්නම් ඉන්ටර්නැෂනල් ස්කූල් තමා ඔප්ෂන් එක. දෙවනි පන්තියේ තුංවෙනි පන්තියේ රජයේ ඉස්කෝල වලට ගිහින් එච්චර වැඩක් නෑ. විශේෂයෙන්ම ඇවරේජ් ලමයෙක්ට.
    පුතාව දැම්ම මොන්ටිසෝරියට අවුරුදු 2කේ ඉදලා ඒවන්නන තිබ්බේ කියල මුලින්ම කිව්ව. ඊට පස්සේ මග අරුණ පාඩම් කියල දෙන්න කියල පැයක් ආයේ තියාගන්න ගත්ත. Weekend එකට ගෙදර වැඩ. මම අස් කරගෙන වෙන මොන්ටිසෝරියකට දැම්ම. අකුරු ලියවනව. එක එහෙම හොදම නෑ. අවුරුදු 6 වෙනකං එපා කියලා කියන්නේ ඇහිලි එහෙම හැදිලා නැති නිසා. අනේ මන්දා තරගේ නිසා ළමයින්ට වද දෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: incest_cult

    Madhu94

    Well-known member
  • Aug 19, 2021
    1,012
    1,393
    113
    The number of students in international schools is less than the number of students in public schools. Therefore, The number of crimes committed by students from international schools is less than the number of crimes committed by students from public schools. So, my dear brother, attributing this person's actions to where they studied has no logical premise.
     

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    ලෝකල් සිලබස් ගිහිල්ල
    ප්‍රින්සිපල් ළමයට පොලිතීන් කැව්වාම
    බිහිවෙන ළමය කොහොම එකෙක් ද ?
     

    lovethebomb

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,799
    9,187
    113
    සුරූපී තරුණිය ඝාතනය උනහම සුරූපි බවේ ආදීනව ගැන කතාකරනව. ඔව් මම ලංකාවෙ මනුස්සයෙක්, කොහොමද දැනගත්තෙ?
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,892
    113
    අඩු කුලේ උන්ටත් ඉන්ටර්නැෂනල් ස්කුල් යවන්න සල්ලි තියෙනවා 🙁

    අපේ දරුවන්ට දැන් හෝම් ස්කුල් විතරයි ඉතිරි.

    #කොළඹවෙනස
    මේ ඔය homeschool සීන් එක තව වසංගතයක් වෙනවා ඉස්සරහට. කනින් කොනින් සමහර උන් ඔහොම ඒවට ළමයි එක්කන් යනවා කියලා ආරංචි වෙලා තියෙනවා. ඒව home school නෙවෙයි by definition ඒ උනාට එහෙම තමා කියන්නේ.
     
    • Like
    Reactions: Thiefx

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,817
    17,040
    113
    Jathika pasal (Ananda Nalanda Royal) giyapu un mulu ratatama wali daala arinawa awurudu gaanak tisse, mini maranawa ho gaala. Thota ewa penne nadda ponz
     

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    සොත්ති උපාලි
    ගෝනවල සුනිල්
    බැද්දේගානේ සංජීව
    මාකදුරේ මදුෂ්
    පොඩි් ලැසී

    සේරම රජයේ පාසල් වලට ගිය උන්
    Thread Closed.
     
    • Haha
    Reactions: Kumbhakarna22

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,905
    3,414
    113
    මේ ඔය homeschool සීන් එක තව වසංගතයක් වෙනවා ඉස්සරහට. කනින් කොනින් සමහර උන් ඔහොම ඒවට ළමයි එක්කන් යනවා කියලා ආරංචි වෙලා තියෙනවා. ඒව home school නෙවෙයි by definition ඒ උනාට එහෙම තමා කියන්නේ.
    true. loke issellama education patan gatte home schooling walin. passe eeta wada efficiently ugannanna tamai schools kiyala education institute patan gatte. eke saahenna pros tiyenawa kiyala tamai e kaale qwe. den hemoma lamayiwa traditional schools walata yawana eka nisa eka geniyek homeschooling wenasakata kalama e geniwa anit okkoma kaluwonta posh kiyala penna gatta. den itin youtube karana gothayo pitarata supermarket gihin badu mila dhaanawa wage okat mehe un trend ekata kalama tiyena tikat neti wenawa.
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    සොත්ති උපාලි
    ගෝනවල සුනිල්
    බැද්දේගානේ සංජීව
    මාකදුරේ මදුෂ්
    පොඩි් ලැසී

    සේරම රජයේ පාසල් වලට ගිය උන්

    ඉතිං උන් ඉන්න කාලේ ඉන්ටර්නැෂනල් ස්කූල් තිබ්බද?🤣🤣🤣😜😜😜😜
     
    • Love
    Reactions: Kumbhakarna22

    Kumbhakarna22

    Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,508
    15,478
    113
    Gampaha
    Thread Closed.
    ආණ්ඩුවේ ඉස්කෝල කියන්නේ ඕන 3rd class එකෙක් යන තැනක්නේ .. 🤭 සල්ලි දහස් ගණන් වියදම් කරලා international යන පොශ් කොල්ලන්ට ආච්චිව මරන්න හයියක් කොහෙන්ද ? 🤮
     

    incest_cult

    Well-known member
  • Sep 8, 2017
    2,358
    1,823
    113
    colombo
    ඔතන බන් මම දැක්ක දේ නම් සමහර ඉන්ටනැශනල් වල තමයි ප්‍රමිතිය නැත්තේ. සමහර ඉන්ටනැශනල් තියනව පෙන්ශන් ගියපු පිනාලා අටවන. සමහර ඒවා තියනවා ටියුශන් කාරයෝ අටවන. මේවයෙත් හොඳ කොලිටි එඩියුකේශන් දෙන ඒවා තියනවා. ඒත් හතු පිපෙන්න වගේ ඉන්ටනැශනල් දාන ඒවයේ අර උඹ කියපු සීන් එක තියනවා. එහෙම තියන එකක් සෙට් වුනොත් ඉතින් අනාතයි. ලෝකල් සිලබස් යන ඒවා ගොඩක ඔය සීන් එක තියනවා. ගොඩක් මේවගෙ ඉස්කෝල වල ෆීස් අඩුයි. කේම්බ්‍රිජ් වලත් පිස්සු කෙලින් උන් අම්බානට ඉන්නවා. ඒත් ලෝකල් තරම් අඩුයි මොකද කේම්බ්‍රිජ් ඉන්ටනැශනල් එකේ ඇප්ලිකේශන් එක දැම්මට පස්සේ උන් ඉස්කෝලෙට ඇවිත් ඔක්කොම බලලා උන්ගේ ස්ටෑන්ඩඩ් එකට තියනව නම් විතරයි කේම්බ්‍රිජ් සිලබස් උගන්නන්න දෙන්නේ.

    ලන්කාවේ විභාග කල් යනවා, ඉස්කෝල පිස්සු කෙලිනව වගේ දේවල් එක්ක රජයේ ඉස්කෝලෙකට දානවා නම් ලොකු ඉස්කෝල කියන ලෙවල් එකේම ඉස්කෝලෙකට ලමයව දන්න ඕන. එහෙම නැත්තන් පොඩි ඉස්කෝලෙකට දැම්මොත් කොහෙත්ම හරියන්නේ නෑ. ගොඩක් දෙමව්පියෝ ලොකු ඉස්කෝල වලට දාන්න බැරි නිසා ලමයිව ඉන්ටනැශනල් දානවා. ඉන්ටනැශනල් දාලා ගොඩක්ම වෙලාවට ඕලෙවල් ඉවර උනාම කොහෙ හරි ප්‍රයිවෙට් යුනි එකක foundation course එකක් කරවල ඩිග්‍රියකට දානව. මේකට වැරැද්දක් කියන්න බෑ. අපේ උනත් ඉස්කෝල කාලෙ ගත්තම මට හිතෙන දේ තමයි ඒ ලෙවල් කරලා රිසල්ට් එනකම් බලන් ඉඳලා, කැම්පස් එකෙත් අවුරුදු ගානක් ඉඳලා ජොබ් එකක් කරන්න කියන වයසට එද්දි අඩුම 25වත් පැනලා(ස්ට්‍රයික්, A/L රිසල්ට් කචල් මොනවත් නැති උනොත්). ඒ කාලේ ඒ ලෙවල් කෙල වෙලා බිස්නස් පටන් ගත්තු යාළුවො ඉන්නවා අපිත් එක්ක බලද්දි ෆුල් සෙට්ල් වුන උන්. Foundation course කරල ඩිග්‍රිය ගහන උනුත් 20-21න් විතර ඉන්ඩස්ට්‍රි එකට ඇවිල්ලා. උන්ට 30 වෙනකම් අවුරුදු 8ක් 9ක් තියනව financially stable වෙන්න.

    ප්‍රයිවෙට් කරන්න සල්ලි නැති පවුලක එකෙක් නම් ඉතින් ඒ ලෙවල් නුත් තර්ඩ් ශයි කරලා බොහොම අමරුවෙන් මහන්සි වෙලා කැම්පස් එකකට ගියත් එලියට එද්දි 30ටත් කිට්ටුයි. එහෙම එලියට ආවම ජොබක් ගන්නත් ලේසි නෑ. ලන්කාවේ එඩියුකේශන් සිස්ටම් එක ෆ්‍රී උනාට සල්ලි නැති එකෙක් නම් ඌට පට්ටම අසාදාරණයි. එහෙම එකෙක්ට ජීවිතේ තරුණ කාලෙන් වැඩි කාලයක් ඉගෙනගෙන ඉතුරු අවුරුදු ටිකේ ගේකටයි, වාහනේකටයි, වෙඩිමටයි ගහපු ලෝන් වලට හිරවෙලා ළමයින්ටත් වියදම් කරන් ඉපදුනාට ජීවත් වෙන ජීවිතයක් තමයි ගත කරන්න වෙන්නේ. එහෙම බලද්දි සල්ලි තියනව නම් පෙරේත නොවී ලමයින්ට ප්‍රයිවෙට් යන්න වියදම් කරන තැනට දෙමව්පියෝ හිතන එක සාධාරණයි.
    ලොකු කියන ගොඩක් ඉස්කෝලවල ප්‍රාථමික අංශ වල අධ්‍යාපනය හරි නෑ... ඒවගේ හදන්නෙ කොලිටි එක ළමයගේ. ශිෂ්‍යත්වය ටාගට් කරලා උගන්වන ඉස්කෝල වල අධ්‍යාපන මට්ටම හොඳයි. ඒවගෙන් ලොකුයි කියන එව්වට එන ළමයි තමයිවැඩි හරියක් 6 වසරේ ඉඳලා අධ්‍යාපනෙන් දක්ෂතා පෙන්වන්නෙ. නමුත් ඒ ඉස්කෝලවල එක වසරෙ ඉඳලා හරියට හැදුන එකෙක්ගෙ සහ අතරමඟින් එන උන්ගෙ ලොකු කොලිටි ගැප් එකක් තියෙනව.
    හැබැයි මේක ළමය සහ අම්මා තාත්තා අධ්‍යාඅපන මට්ටම ගැන් කොච්චර හිතනවද කියන එක මත වෙනස් වෙන අවස්ථා තියෙනවා.
    ඔතන සාමාන්‍ය කුඩා පාසල් කීයක් ඒ තත්වෙන් උඩට ඇවිත් ඉහළ ගොඩට එකතුවෙනවද වෙලා තියෙනවද කියන ප්‍රශ්නෙ අධ්‍යාපන බළධාරින්ට අවශ්‍ය නම් හොයල බලන්න පුළුවන්.
    ගොඩක් වෙලාවට ඒ පාසල් වල හොඳම ළමයො ලොකු ඉස්කෝලවලට ගියහම එතනින් එහාට ඉස්කෝලෙ මට්ටම පහළට එනවා.

    පුතාව දැම්ම මොන්ටිසෝරියට අවුරුදු 2කේ ඉදලා ඒවන්නන තිබ්බේ කියල මුලින්ම කිව්ව. ඊට පස්සේ මග අරුණ පාඩම් කියල දෙන්න කියල පැයක් ආයේ තියාගන්න ගත්ත. Weekend එකට ගෙදර වැඩ. මම අස් කරගෙන වෙන මොන්ටිසෝරියකට දැම්ම. අකුරු ලියවනව. එක එහෙම හොදම නෑ. අවුරුදු 6 වෙනකං එපා කියලා කියන්නේ ඇහිලි එහෙම හැදිලා නැති නිසා. අනේ මන්දා තරගේ නිසා ළමයින්ට වද දෙනවා.
    මේක ඇත්ත, මොන්ටිසෝරි කියන එක අවු.5 වගේ දැම්මනම් තමයි හොඳ, අවු. 3 - 3.5 ඉඳලා අකුරු ලියවන්න හදන එක මහ අමන වැඩක්. ඇඟිලි වලට සුහුරු ක්‍රියාකාරකම් විතර්ක් පොඩි කාලෙ කරන්න කියලා තියෙන්නෙ. මැටි අනන්න, පොඩිපොඩි දේවල් ඇඟිලි වලට හුරු කරහම ඇති.
    දැන් කරන වැඩෙන් ළමයි අතර ලොකු වෙනස් කම් නිර්මාණය වෙනවා. එක් එක් ළමයගේ පිබිදෙන කාලය වෙනස්.
    ------ Post added on Dec 5, 2023 at 9:46 AM
     

    cocacola

    Well-known member
  • Jan 20, 2010
    1,594
    1,149
    113
    Android
    International ද Government school කියලා අදාල නෑ. අම්මා තාත්තා kariyo නම් දරුවොත් kariyoma තමා.
    This Thread is not accepting any answers Because the Question is Answered 1000000% :D