ela, machan monahari tutorials thiyenawada wade karanna?
Google karala balanna. eeth oyage requirement eka clear nehe.
Anith eka thamay security peththa hondata balanna oni,
Back end service eka liyanne mona language ekenda? Java, C#, Python, Node, Go....etc.
Cloud host karanawanam, kawda provider? ehema neththam nikamma VM ekak aragena oyata karannath puluwan.
IOS app liyanna kalin, me subject eka gena hondata study karala inna.