IOS app development help

u_make_me_sick_

Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    ela, machan monahari tutorials thiyenawada wade karanna?

    Google karala balanna. eeth oyage requirement eka clear nehe.
    Anith eka thamay security peththa hondata balanna oni,
    Back end service eka liyanne mona language ekenda? Java, C#, Python, Node, Go....etc.
    Cloud host karanawanam, kawda provider? ehema neththam nikamma VM ekak aragena oyata karannath puluwan.

    IOS app liyanna kalin, me subject eka gena hondata study karala inna.